Auz diminuat

03-11-2015
paulacristina78
Nu este medic/terapeut
paulacristina78
Buna ziua.Am nevoie de ajutorul dumneavoastra, sunt in UK si medicii de-aici nu mi-au rezolvat problema de 3 sapt. Acum 3 sapt am fost foarte ametita si m-am dus la medic, mi-a luat probe de sange pt hemoglobina.Ziua urmatoare imi simteam ureche dreapta infundata, ca si cand aveam un dop de ceara, m-am dus la medic(de familie) si mi-a zis ca am o infectie in ureche si mi-a dat amoxacilina, am luat 10 zile si in ultima zi de tratament am ajuns la urgente pt ca nu mai auzeam deloc cu urechea drepta, doar un suierat constant.La urgente m-a consultat tot un medic de familie si mi-a zis ca e infectie si ca inauntru e rosu si iritat, mi-a dat Otomize-picaturi de urechi cu antibiotic de 3 ori pe zi si Co-amoxiclav(amoxacilina 500+acid clavulanic 125) tot de 3 ori pe zi si NIMIC, daca imi acopar urechea stanga nu aud nimic cu dreapta.In plus dupa ambele urechi mi-a iesit pete rosii care supureaza.Nu mai stiu ce sa fac.
4 comentarii
0
03-11-2015, ora 09:56
hipoadin
Nu este medic/terapeut
hipoadin
Probabil nu raspundeti la oxa.(si luati degeaba) plus, posibil ati facut si o reactie adversa(alergie)la antibiotic. Trebuia facuta o antibiograma si stabilita natura infectiei. Incercati un antibiotic din alta clasa(nu cea a penicilinelor), ca de ex. macrolide(klacid...dar nu mai mult de 5 zile), cefalosporine( eficef...), etc...
0
03-11-2015, ora 10:29
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
este o urgenta medicala
care trebuei rezolvata la un medic ORL
nicidecum la alte specialitati
sau te trimit la ORL
sau mergi in spital unde au linie de garda ORL
sau platesti o consultatie ORL lacab privat
sau te intorci in tara si rezolvi problema
0
03-11-2015, ora 10:47
paulacristina78
Nu este medic/terapeut
paulacristina78