balanita candidozica va rog ajutor!

28-08-2010
Eduard27
Nu este medic/terapeut
Eduard27
Salut am 16 ani si prezint cam toate simptomele unei balanite (pete rosii pe peperput insotite de o chestie alba, usoare mancarimi).In urma cu cateva zile am terminat un tratament care implica antibiotice precizez ca dupa terminarea acestuia mi-a aparut aceasta zic eu balanita, asta cred eu ca este cauza.Va rog sa ma ajutati cu un tratament un sfat.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.