bubițe roșii pe penis care mă mănâncă

29-10-2016
Boka8901
Nu este medic/terapeut
Boka8901
Sunt de 2 ani cu prietena mea și este prima data când mi s a intamplat acum, a luat un atibiotic Amoxiplus de 750mg, și a doua zi am avut contact iar a 3 zi mi au apărut niște bubițe roșii pe penis care mă mănâncă dar nu tot timpul de 2 zile m am spălat cu ceai de galbene și a început sa mi se curețe cred eu acm aproape tot penisul s a fct k o piele alba așa.și pe ea o mănâncă la fel...Nu știm ce sa facem ce recomandați.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.