Candidoza bucala

21-06-2019
Vasy381
Nu este medic/terapeut
Vasy381
Am 27 de ani iar în urma cu 3 ani am dezvoltat un astm bronșic după o infecție virală și mi s-a prescris tratament cu Foster.Dupa 1 an mi-au apărut pete albe pe limba, usturime, senzație de arsură și la examen lingual mi-a ieșit pozitiv Candida.De atunci nu mai pot sa scap de aceasta infecție; daca iau tratament îmi trece atunci și daca consum ceva dulce, la 2-3 zile deja apar simptomele. Am un implant dentar și când apare usturimea simt că mă jenează și la zona unde este implantul.E posibil că să fie cantonată infecția acolo și de aceea să nu fie eficient tratamentul?
1 comentarii
0
21-06-2019, ora 16:28
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1 faci o radiografie la radacina dintilor si excluzi..toate infectiile
2 faci consult la Gastrologie..amamuntite.. tot tractul digestiv..inclusiv intestinele
am mai scris pe forum..reactiile alergice, astmul, ..au ca si cauza de pornire conflictul sistemului Limfatic cu Alergenii Alimentari
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O nouă abordare în tratamentul candidozei orofaringiene
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.