Ce ma sfatuiti sa fac? antidepresive si sarcina

31-07-2018
Kami kamy
Nu este medic/terapeut
Kami kamy
Buna ziua! De 2 ani jumate iau 300 mg de ALVENTA si 30 mg MIRZATEN pe zi, iar de curand am aflat ca sunt insarcinata.Ce ma sfatuiti sa fac in legatura cu sarcina avand in vedere ca intreruperea tratamentului e imposibila deoarece imi este foarte rau cand nu iau aceste pastile.Va multumesc anticipat pentru raspuns.
4 comentarii
0
01-08-2018, ora 11:57
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Vorbiți cu medicul ce v-a recomandat tratamentul pentru că el este cel mai în măsură să vă dea un sfat competent. Vă poate schimba dozele sau vă poate înlocui cu altceva care să aibă același efect.
0
01-08-2018, ora 14:40
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Vorbititi cu medicul curant pentru a lua o decizie
0
02-08-2018, ora 11:59
tyrel85
Nu este medic/terapeut
tyrel85
Psiholog Niculina Ciuperca doamna vrea sa renunte la antidepresive nu sa ii fie inlocuite cu, , altceva, , corpul are nevoie de o detoxifiere de cel putin 6 luni ca sa nu fie afectata nasterea.
Raspunsurile, , copy paste, , gen (Vorbititi cu medicul curant pentru a lua o decizie)
sant o tampenie medicul ei curant ii va spune sa reduca treptate dozele pe o perioada de 2 saptamani si dupa accea incepe infernul.
Kamy Kamy nu vreau sa te alarmez sau sa te speriu ai pus o intrebare eu am sa iti raspund pun pariu ca nici pshioloaga nici doctorul Matusa nu au luat niciodata 300 mg de ALVENTA care are substanta chimica numita venlafaxina este o cantitate uriasa doza normala este 75 mg uitate pe prospect si 375 este maxima.
Eu am luat ALVENTA 75 mg este cel mai groaznic antidepresiv de pe piata cu cele mai urate efecte secundare are o perioada de actionare de numai 10-12 ore eu l-am luat numai 2 luni cand am redus treptat pana la doza de 37.5 (fobiless) de la socuri electrice in creier, febra, spasme musculare etc... le-am avut o saptamana.
M-a ajutat omega 3 si vitamina B6 cu efectele secundare, mirzatenul sant 80% sigur ca te-ai ingrasat putin sau mai mult de la el...cand ai sa renunti insomnia o sa fie cel putin neplacuta la fel si pierderea poftei de mancare..pe scurt o sa ai toate simptomele pe care le-ai avut inainte sa incepi medicamentatia.
Urasc cand aud ca antidepresivele nu creaza sevraj(medici de specialitate il numesc rar sindrom de intrerupere a medicamentatiei) ori cat de putin reduci dozele o sa ai cateva din simptomele enumerate mai mai sus ca noah nu toti santem la fel...2 ani si jumatate de ce naiba te-a tinut atata de mult timp? un episod de depresie majora dureaza intre 6-8 luni...ai incercat vreo data in tot acest timp sa reduci dozele? sa sti ca prima luna toate simptomele de rau ce le simti sant de la sevraj dupa accea daca continua inseamna ca boala nu la ameliorat.
0
02-08-2018, ora 22:35
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Renunțarea la antidepresive se face treptat prin scăderea progresivă a dozelor pentru a preveni recadeeile.De preferat sub supraveghere medicala poate apărea efectul de discontinuitate sau sevraj la substanța activă.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.