CHIST OVARIAN

07-05-2012
mariane10
Nu este medic/terapeut
mariane10
Buna ziua,
am si eu o intrebare.
Mi sa descoperit un chist ovarian in partea dreapta.Am luat 3 luni anticonceptionale Yasmin.Pe perioada aia nu am mai simtit nici o durere in partea dreapta unde am chistul.Luna asta nu am mai luat anticonceptionale am intrerup si am observat ca iar am dureri dar nu foarte mari doar mici intepaturi.Cred ca nu mia trecut chistul.Dar de ce oare cata perioada am luat anticonceptionale nu am simtit nici o durere iar acum ca nu iau am intepaturi.
NU vreau sa ma operez.
Oare sa incep iar cu aticonceptionale?Oare altele?
Multumesc
1 comentarii
0
09-05-2012, ora 10:53
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Dupa terminarea tratamentului de 3 luni trebuie sa mergi din nou la medic pentru o noua ecografie pentru a vedea daca a disparut ori nu chistul. Nu mai lua iar anticonceptionale. Mergi la medic si vezi ce spune, e posibil ca acest chist sa fi disparut ori sa se fi marit. Depinde cum a reactionat organismul tau la tratament.
Durerile le poti avea sau nu de la chist, pot fi si din alte motive.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Chist ovarian depistat întâmplător - ignorare, monitorizare sau tratament?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.