chist ovarian

18-03-2013
fyfi
Nu este medic/terapeut
fyfi
In urma cu8 luni fetita mea de 16ani a acuzat dureri in partea dreapta, m-am prezentat la medicul de familie acesta i-a depistat un chist de ovar de 7.5 cm.Am ajuns cu ea la institutul Parhon la endocrinologie, medicul de acolo i-a prescris un tratament cu duphaston ptr provocarea ciclului, dupa 2 zile ciclul a venit, i s-a prescris tratament cu contracetive rigevidon ptr 4 luni, repetand ecografiile acesta a scazut la ultima ecografie nu mai exista, dar are si ovare polichistice i s-a administrat un tratament pentru 3 luni cu siofor, dupa acest tratament ciclul menstrual nu a mai venit, am mers din nou cu ea la medic. ecografie din nou chistul aparut acum de 4.5 cm.i s-a prescris din nou acelasi tratament.Va rog din suflet un sfat as dori de la dumneavoastra, ce parere aveti de acest tratament, cu multumiri.
1 comentarii
0
28-03-2013, ora 11:37
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Ovarele polichistice pot prezenta uneori complicatii, ca si in cazul dumneavoastra, un chist mai mare pe unul din ovare. Tratamentul urmat a demonstrat ca a fost un chist functional de ovar, reaparitia chistului dupa o perioada de la intreruperea tratamentului este posibila insa necesita o noua conduita medicamentoasa sau chirurgicala, de aceea recomandarea noastra este sa va prezentati la un consult ginecologic prezentand investigatiile si tratatmentul urmat pana acum.

O zi excelenta!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Chist ovarian depistat întâmplător - ignorare, monitorizare sau tratament?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.