cistita?

24-09-2010
iriss01
Nu este medic/terapeut
iriss01
Buna seara. Dupa ce mi s-a terminat menstruatia la vreo doua zile am inceput sa sangerez si sa am senzatii de usturime in timp ce urinez. am mai avut aceasta problema cu ceva timp in urma(ani). Ce tratament trebuie sa iau si din ce cauza am aceasta problema?
Va multumesc.
1 comentarii
0
26-09-2010, ora 18:40
calogeropoulis aristia
Nu este medic/terapeut
calogeropoulis aristia
draga iriss, trebuie sa ajungi la medic urgent, nu e de gluma cu sangerarile! Orice ar fi, luat din pripa se poate trata mai bine.
Sper ca nu te-am speriat, ci te-am determinat sa mergi la medic.
sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dacă ai cistită îți poți infecta partenerul sexual?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.