Anticonceptionale si pilula de a doua zi

07-04-2020
Silviasilvia1000
Nu este medic/terapeut
Silviasilvia1000
Buna seara! Acum aproximativ 3 saptamani s-a intamplat ca un mijloc de contraceptie sa cedeze(prezervativul), specific ca iau si anticonceptionale(yasmin), insa atunci, la cateva ore am luat si o pilula de a doua zi(escapelle). Din cate stiu eu e ca dupa o pilula de a doua zi trebuia sa-mi vina menstruatia la cateva zile, dar mie mi-a venit la data la care trebuia sa-mi vina.
Nelamurirea mea este daca menstruatia a venit atunci pentru ca iau yasmin sau e posibil sa fi ramas insarcinata.
Si daca am ramas insarcinata e posibil sa mai am menstruatie la o saptamana?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.