Cum as putea lua impreuna miere de manuka si Mastic Gum?

25-08-2013
Buzz66
Nu este medic/terapeut
Buzz66
Buna Ziua!

Am inceput sa citesc cartea(in pdf) dvs., este impresionanta.
Va rog frumos sa-mi spuneti cum as putea lua impreuna miere de manuka si Mastic Gum?
Astept un raspuns cat mai repede posibil.

Va multumesc mult !
Paul
5 comentarii
0
25-08-2013, ora 15:48
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Bună ziua!

Fiinţă scumpă,

Buzz66, poţi să îţi administrezi miere de manuka + mastic gum aşa:
1. Mastic Gum, 2 capsule pe zi, cu o oră înainte de micul dejun, pe stomacul gol, musai, în regim de administrare zilnică, timp de minim o lună de zile (optim, 3 luni de zile);
Mai multe despre mastic gum: http://forum.romedic.ro/prod/Mastic_Gum_Extract, _o_arma_naturala_contra_bacteriei_Helicobacter_Pylori, _dar_nu_numai_064946.html

2. Miere de Manuka (cu un UMF* de minim 15/16 (optim, 19/20)), AUTENTICĂ* (pe piaţă sunt vândute şi produse contrafăcute, atenţie):
a) tratament intensiv: o linguriţă administrată de trei ori pe zi, timp de minim o lună de zile; prima linguriţă trebuie să o iei dimineaţa, la 30 de minute după cele 2 capsule de mastic gum (iei cele 2 capsule de mastic gum, pe stomacul gol, şi aştepţi 30 de minute; după cele 30 de minute, iei o linguriţă de miere, după care mai aştepţi 30 de minute până la servirea micului dejun); a doua linguriţă o iei cu 30 de minute înainte de masa de prânz, pe stomacul gol, iar a treia linguriţă o iei cu 30 de minute înainte de cină, tot pe stomacul gol.
b) tratament de întreţinere: după luna de zile în care ai luat câte trei linguriţe, este indicat să continui tratamentul cu o singură linguriţă, administrată dimineaţa, cu 30 de minute înainte de micul dejun, pe stomacul gol, timp de încă minim 3 luni de zile.

OBSERVAÈšIE! Dacă îţi permiţi să faci un efort financiar, fă tratamentul intensiv timp de 3 luni de zile, nu numai timp de minim o lună (dacă-l faci timp de 3 luni, tratamentul de întreţinere îl poţi scurta la 2 luni de zile!).
ATENÈšIE! NU îţi administra miere de manuka dacă suferi de alergie la miere şi alergie la înţepătură de albine. Totodată, dacă ştii că ai fluctuaţii ale glicemiei, care tind către creştere patologică, consultă medicul pentru a primi aviz de administrare.
_
*UMF-ul reflectă măsura puterii antibactriene pe care o posedă mierea!
*Unele dintre puţinele mieri de manuka autentice comercializate în România sunt Golden Hills Active UMF16+ Manuka Honey produsă de Cambridge Bee Products Ltd. şi UMF20+ Manuka Honey produsă de Graham Cammell Limited. (ambele importate din Noua Zeelandă).
_

În altă ordine de idei, mă bucur că ai început să-mi citeşti cartea - presupun că te referi la pdf-ul acesta: http://www.scribd.com/doc/100686186
Sper să îţi fie de bine!

Toate cele bune îţi doresc.
Dumnezeu să te binecuvânteze cu tot ce ai nevoie.
Sărută sufletul tău şi îmbrăţişează inima ta (frăţeşte),
Mr. Nick

Post Scriptum - NU îmi mai vorbi cu 'dumneavoastră', ci vorbeşte-mi per tu.
0
25-08-2013, ora 17:53
Alina 28 ani
Nu este medic/terapeut
Alina 28 ani
buna ziua, va rog mult sa ma ajutati cu un rasp, daca se poate...
azi este a patra zi de knd iau anticonceptionale Yasmin, fiind recomandate de medicul endocrinolog ca metoda de contraceptie si din cauza unor dereglari hormonale si mai exact progesteronul in ziua 21 a CM era de 3.83 ng/ml si mi s-a spus ca este mic si ca ovulatia nu a avut loc, restul analizelor ( FSH, LH, testosteron total, estrogen) sunt in limite normale mi s-a zis ca ovare polichistice nu am, pana in prezent nu am avut reactii adverse de la yasmin.
exista posibilitatea sa apar mai trz reactii adverse???
am cateva intrebari la care nu sunt lamurita.
1. eu am o rinita alergica cronica si iau pastile aerius cate un comprimat pe zi si un spray nazal avamys
as dori sa stiu daca scade efectul yasmin????
2. eu beau zilnic 2.5 l pe zi de apa, si am citit undeva pe net k ar scadea efectul yasmin? este adevarat?
va multumesc ! o zi frumoasa va doresc!
cu respesct,
alina
0
25-08-2013, ora 18:55
Buzz66
Nu este medic/terapeut
Buzz66
Multumesc foarte mult Mr. Nick pentru raspuns.

Cu respect,
Paul
0
26-08-2013, ora 01:57
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ alina24ani

Domnisoara,

Si Nick si toti cei care au un dram de credinta adevarata sunt impotriva anticonceptionalelor, deoarece produc avorturi timpurii mai multe decat daca nu ati folosi nici un mijloc de contraceptie.
Efectele adverse ale acestor pastile periculoase pot aparea oricand. Sa nu credeti ca daca luati o luna si nu aveti nimeni, nu o sa aveti probleme pe viitor.

Aveti aici topicul postat de domnul Nick despre anticonceptionale

http://forum.romedic.ro/prod/Pilulele_anticonceptionale_provoaca_avort_timpuriu?_Sunt_nocive?_063792.html

Iar mai jos cateva marturii clare extrase de pe acest Forum cu efectele pe care le-au avut aceste nenorociri de pastile asupra a cateva cazuri:

@ danamaria

buna, am 23 de ani si de mica am avut probleme cu menstruatia, am luan 2 ani melleva35 si totul a fost f bn pana in ianoarie anul acesta cand mi.a crrescut tensiunea la 20-12.le.am intrerupt si am mers la endocrinolog care mi.a recomandat logest si glucopage500 3compzi si ma diagnosticat cu sop.logest nu am luat doar o lina apoi le.am intrerupt, de 2 luni nu mi.a venit menstruatia si nu stiu ce sa fac, daca ma puteti ajuta c un sfat.mentionez ca urmez c glucopage500 din febroarie.nu stiu ce sa fac eu imi doresc fff mult un copil si mi sa spus ca sansele sa raman insarcinata in viitor sunt reduse, daca ma puteti ajuta cu un sfat, va multumesc!!!!

@ monelus

37 ani, am luat anticonceptionale de la 21 de ani si in ultimii diane 35. de aproape 3 ani am renuntat la ele.le-am luat insa sporadic pt ca am avut chisturi ovariene.menstruatia in primul an a fost haotica dar nimic de speriat pana ce am ajuns sa sangerez mai tot timpul.adica in 2 luni aveam doar o saptamana de pauza. si tot asa, apoape un an.la control am aflat ca am fibromi. am avut facuta o histeroscopie si mi-au fost facute si analizele biologice. nu e ra cancer, dar am si peretele uterului tot plin cu fibromi mai micuti. mi-au spus ca nu ar fi probleme pt o sarcina. am fost si la alt medic cu rezzultatele si mi-a comfirmat. as dori sa am un copil dar nu-mi recomada nimeni alte analize.spun ca nu am ramas insarcinata pt ca traiesc intr-un stres zilnic. eu incerc sa astept dar pana cand????am citit de acidul foolic..ajuta? ar tb sa incerc?

@ anda_anda problema grava

Buna!!Imi lipseste menstruatia.In urma cu un an am intrerupt anticonceptionalele si de atunci numai imi vine normal menstruatia, ba chiar imi intarzie cu lunile(imi vine o data la 3-4 luni).Am fost la medic si mi-a dat duphaston pt a-mi declansa mentruatia dupa care iar mi-a intarziat.De cateva luni iar nu mi-a venit dar am avut niste scurgeri foarte reduse de culare maronie.Nu sunt insarcinata dar am un apetit crecut ba chiar m-am ingrasat (de la 50 la 60 kg)Nu stiu ce sa mai fac!!La ce doctor sa apelez.Va rog da-ti-mi un sfat!!!

@ ana ghe

Buna seara, ma numesc Ana, am 28 de ani si, ca urmare a ovarelor micropolichistice ma confrunt cu o rarire masiva a parului. Am vizitat un endocrinolog, testosteronul este cu mult peste limitele normale. Dupa trei luni de anticonceptionale Yasmin, ovarele sunt 'curate' insa parul continua sa imi cada. ( mentionez ca a incetat sa iau anticonceptionale) As vrea sa va intreb..trebuie sa revin la ele? sa imi fac noi analize ? Si daca da, care sa fie acelea ? Parul imi cade in partea frontala si pe tample foarte tare, au inaintat mult 'golfurile de pe tample) Stiti daca este reversibila aceasta cadere? Daca v-ati confruntat cu asa ceva, va rog mult sa ma indrumati fiindca acum, pe masura ce ma documentez, pe atat ma sperii. Multumesc mult!

@ alexand33

Buna seara! Am inceput iar Karissa dupa o pauza. Am luat 8 pastile dupa care am inceput sa am contacte cu ejaculare in interior. Ultimul contact asa l-am avut martea trecuta, cand luasem deja 13 pastilute. Am continuat apoi cu pastilele normal pana vineri, insa de atunci nu am mai luat niciuna si nici nu doresc sa le mai iau pentru ca de cand le-am reinceput am niste dureri ingrozitoare, parca imi infige cineva un obiect imens in uter si se joaca cu el pe acolo. Mai pe scurt, am luat in total 16 pastile, ultimul contact cu ejaculare in interior l-am avut dupa ce luasem 13, iar de doua zile nu am mai luat niciuna de teama unor alte dureri. Sa iau in continuare pana termin un blister sau pot sa le opresc linistita? Nu doresc o sarcina, mi-e teama de asa ceva, dar in mod normal am fost protejata nu? Multumesc!
0
26-08-2013, ora 09:56
Alina 28 ani
Nu este medic/terapeut
Alina 28 ani
buna ziua clara_P,
va multumesc pt rasp.o zi minunata!
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.