de aproape jumatate de an sunt ragusita

16-10-2007
chrissy
Nu este medic/terapeut
chrissy
am 32 de ani, sunt educatoare si de aproape jumatate de an sunt ragusita.am fost la control si m-au diagnosticat cu noduli pe corzile vocale in numar de doi, spunand ca ar fi boala profesionala.mi-au recomandat operatia pe care nu m-am incumetat sa o fac inca.de catva timp insa ma confrunt cu niste simptome noi:imi amorteste barba si cam toata mandibula, gatul si obrajii dandu-mi senzatia de furnicaturi pe piele insa fara sa am problame cu inghititul.am o alimentatie sanatoasa insa in ultimii 3 ani am pierdut foarte mult in greutate.in schimb cand vorbesc mult si tare vocea imi raguseste foarte rau dar nu am nici un fel de durere.
3 comentarii
0
22-10-2007, ora 00:00
mancris
Nu este medic/terapeut
mancris
Buna seara!mergeti la medic si refaceti controlul, dar nu uitati sa mentionati noile simptome aparute.nodulii de acest gen sunt in general de natura benigna, dar se pot maligniza din pacate!mai bine scapati decat sa va chinuiti in continuare!sanatate si numai bine!(mentionez ca sunt studenta la medicina in ultimul an)
0
23-10-2007, ora 00:00
chrissy
Nu este medic/terapeut
chrissy
multumesc pentru raspuns si pentru recomandari.am efectuat saptamana trecuta analize de sange in urma carora am descoperit o severa lipsa de calciu in organism valoarea de 5, 65.in prezent sunt la perfuzii zilnice cu calciu si vitaminele b si ma simt din ce in ce mai bine.mi-a disparut si raguseala accentuata vorbesc mult mai bine din zi in zi simt cum imi da drumul la voce.doctorii mi-au recomandat si un control endocrinologic pentu paratiroide.va rog sa imi spuneti parerea dvs.
0
23-10-2007, ora 00:00
mancris
Nu este medic/terapeut
mancris
Doctorii care v-au recomandat controlul endocrinologic s-au gandit la o eventuala problema hormonala care v-a dezechilibrat valoarea Ca.Paratiroidele secreta un hormon care controleza Ca din organism.Daca problema hormonala exista, atunci valorile scazute de Ca nu pot fi rezolvate numai prin perfuzii de Ca.Daca simptomele reapar dupa ce incetati sa mai luati Ca si Vitamine atunci va recomand sa faceti controlul respectiv, sau orice alt control recomandat pentru a descoperi cauza care determina acest dezechilibru ionic.sanatate si numai bine!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.