de cateva zile ma mananca si in interior si in exterior zona genitala

22-04-2011
rodykvalentina
Nu este medic/terapeut
rodykvalentina
de cateva zile ma mananca si in interior si in exterior zona genitala, durere de mica intensitate, mai mare in timpul contactului sexual, si zona este umflata.deasemeni iubitul meu de 2zile are mancarimi si i se ia pielea pe capul penisului.in urma cu 2saptamani am urmat un tratament cu agmentin pentru raceala, acum o saptamana cu eritromicina, si acum cu oxacilina, pentru gripa si raceala.ce sa fac sa ne treaca, si sa mai continui cu antibioticele?va rog un raspuns, va multumesc
6 comentarii
0
22-04-2011, ora 19:57
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,
desigur
sa continui cu antibiotice DAR..
URGENT la farmacie sa va cumparati ceva...in paralel pt. aceasta "ciuperca"..de la antibiotice.(eu am luat Nistatin..poate sunt si altele...)

Precizare;
INTOTDEAUNA in paralel cu un antibiotic, SA LUATI SI...CEVA ANTI "CIUPERCA".

SPER SA VA TREACA CAT MAI REPEDE.dar, se pare ca deja...sunteti in faza avansata si.spuneti farmacistului.

O seara buna si Un Paste linistit!!!
0
22-04-2011, ora 22:00
rodykvalentina
Nu este medic/terapeut
rodykvalentina
si ce anume sa luam?dak se poate sa ne ajutati!multumesc, SARBATORI FERICITE
0
22-04-2011, ora 22:25
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,
1.
EU am luat NISTATIN (se poate cumpara fara reteta si e si ieftin) de 2 ori pe zi...

Am citit pe acest forum medical CA, altii au luat altele...mai din ultima generatie.(de aceea v-am zis SA, intrebati si farmacista).
2.
Scuze...am recitit prima postare...luai antibiotic pt. raceala...

Intrebare:
- cu recomandarea unui medic (DACA raspunsul e DA, nu inteleg DE CE nu te-a avertizat asupra acestui lucru...asta e..);
- NU ti-a trecut raceala?..ca sa NU mai trebuiasca sa continui?!?

Citeste pe acest forum...la titlu..CANDIDA...si vei afla si acolo, fffffffffff.multe raspunsuri.

Precizare:
- spalate cu apa calduta in care, sa pui si ceai concentrat de musetel (strecurat);
- incearca, o perioada, sa eviti contactul sexual.

Toate cele bune,
O seara buna!!
0
22-04-2011, ora 22:37
rodykvalentina
Nu este medic/terapeut
rodykvalentina
nu am luat prescris de medic, deoarece cu ce mi a dat medicul nu mi a facut nimic, sunt racita de o luna si 3saptamani si tot incerc pentru ca nu pot scapa de tuse.iar acum a mai aparut si asta.dar sa iau si pentru iubitul meu tot asa pastile?oricum mersi mult pentru sfaturi!ma cam speriat ca nu am mai avut asa ceva!
0
22-04-2011, ora 22:55
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Am revenit c-o precizare, draga mea:

-acum..ai facut-o, DAR, nu mai lua aceste antibiotice "tari" si mai ales fara prescriptia medicului;
- INTOTDEAUNA in paralel cu un antibiotic, SA LUATI SI...CEVA ANTI "CIUPERCA"...ca: Nistatin, Stamicin..sau...
- m-as bucura sa intre pe acest forum si un medic pt. ati indica CEVA...pt. a scapa de tuse..chiar imi pare rau...
- ai incredere si in farmacista si-ti va spune ce sa ia SAU daca sa ia (eu cred ca DA) si prietenul tau.


Incearca pana atunci,...sa faci ceea ce ti-am scris la ""Precizare"..in precedenta, postare.
Noapte buna!
0
22-04-2011, ora 23:04
rodykvalentina
Nu este medic/terapeut
rodykvalentina
mersi mult,.noapte buna
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.