Deja mi-am ratat viata

15-12-2020
Noname__0070
Nu este medic/terapeut
Noname__0070
buna! simt cum imi ratez viata la 19 ani... deja nu trec zile fara sa ma invinovatesc pentru alegerile facute.. mai bine nici nu existam. sunt student in primul an la o facultate pe care eu am ales-o chiar daca parintii nu au fost de acord, dar am fost pacalit de iluzii.. acum sunt constient de proasta alegere si ma tem sa le spun parintilor ca vreau sa renunt la ea si sa incep ceea ce voiau ei... dreptul. i-as dezamagi ca am pierdut un an dar ma ingrozeste gandul ca voi pierde 3 ani facand o facultate ce nu imi va oferi nimic... stiu sunt foarte prost ca nu am gandit inainte la asta.. iar acest lucru e doar unul singur dintre problemele mele... sunt un timid. nu am avut niciodata o prietena. arat foarte prost fizic... 170 cm si slab... am vrut sa ma apuc de sport la 13_14 ani si iar pe la 17 dar mai mult de 3-4 luni nu m-am tinut si ma urasc pentru asta... puteam arata altfel fizic dar nu am luptat si sunt foarte complexat de mine... deja la 19 ani nu mai pot sa ma schimb. am luat bacul cu o medie de peste 9 dar liceul pe care l-am facut il urasc... trebuia sa ma transfer inca din clasa a 9a ca aveam un colectiv toxic. fara prieteni. dar am preferat sa inghit in sec :(( regret profund cum am pierdut 4 ani intr-o clasa unde nu am fost bine primit. am facut scoala de soferi, am luat din prima dar lucrul asta nu ma face sa ma simt mai bine.. tot ca un ratat ma simt care nu a fost capabil sa se mute de la liceu, sa aleaga o facutlate cu capul pe umeri, care sa isi faca o prietena, care sa lupte pentru o schimbare in bine... nu am fumat niciodata si acest lucru poate e ceva chiar rau ca am vocea subtire si poate as fi avut-o si eu mai groasa, mai de baiat de 19 ani, nu 14... sunt urat, incapabil, incompetent, super prost, si acum distrus la o varsta cand altii se bucura de viata.. iar eu plang noaptea singur fara sa stie cineva de ceea ce simt.. cred ca sunt creat doar din defecte si nu