depresia

27-02-2013
kuki5dec
Nu este medic/terapeut
kuki5dec
Mi s-a prescris tratament cu Seroxat, dar in prospect scrie ca exista pericol de fracturi. Nu prea inteleg si nu vreau sa risc.Acest medicament afecteaza sistemul osos? Ce imi puteti spune despre Anafranil( clomipramina)? Multumesc
8 comentarii
0
27-02-2013, ora 13:40
Naturopat Claudia Damoc
Identitate neconfirmată
Naturopat Claudia Damoc
Depresia se poate ajuta si cu alte terapii decat cele cu contraindicatii... daca sunteti dispusa sa va rezolvati si altfel problema ma puteti contacta -*


(*modificat de admin)
0
28-02-2013, ora 14:40
Psiholog Cristian Andrei Nica
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Cristian Andrei Nica
Buna ziua, vulnerabilitatea pentru luxatii este mai ales valabila pentru persoanele cu probleme osoase. Daca nu aveti probleme cu calciul (de exemplu), puteti consuma acest medicament. In general medicul psihiatru tine cont de examenarea generala sau de recomandarile medicului de familie.
Efectele secundare sunt efecte probabile, observate intr-o foarte mica proportie la persoanele ce au participat in cadrul studiului clinic controlat, realizat pentru testarea efectului terapeutic al aestui medicament.
Daca depresia este in faza incipienta, va recomand psihoterapia cognitiva si comportamentala, chiar si online.

Numai bine,
C.A.N.
0
29-05-2013, ora 12:44
kuki5dec
Nu este medic/terapeut
kuki5dec
Buna. Am revenit. Diagnosticul meu e tulburare depresiv anxioasa si dureaza de aproximativ 13 ani. In tot acest timp am facut tratament cu clomipramina(anumite perioade de timp). Acum o luna mi s-a prescris seroxat dar dupa 4 sapt de tratament ma simteam f rau(molesala excesiva, lipsa totala de pofta de mancare etc) in prezent iau Cipralex, azi e a 5 a zi de tratament. E posibil ca acesta sa ma ajute avand in vedere ca face parte din aceeasi categorie de antidepresive ca si Seroxatul? Pe parcursul unei zile trec prin diferite stari(agitatie, frica, tristete) care alterneaza cu stari de bine. Nu stiu ce sa mai cred. Sunt reactii normale p inceputul de tratament sau nu prea e bun Cipralexul pt mine? Exista alimente care tb evitate pe perioada tratamentului cu Cipralex? Adica sunt mancaruri care interactioneaza cu acest medicament? Va rog sa-mi raspundeti la aceste intrebari. Va multumesc sI numai bine tuturor!
0
29-05-2013, ora 21:32
Psiholog Pentilie Marius
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Pentilie Marius
Poate era mai bine sa pui intrebarile acestea medicului care ti le-a prescris. Un psihiatru este mai in masura sa iti raspunda despre problemele legate de tratamentul medicamentos.
0
30-05-2013, ora 08:20
Psiholog Cristian Andrei Nica
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Cristian Andrei Nica
Buna ziua,
Ţinând că medicamentul face parte din categoria antidepresivelor, se presupune că efectul ar trebui să fie unul favorabil în timp.
Găsiţi în prospect toate indicaţiile referitor la modalitatea de administrare. Dacă există contraindicaţii alimentare, acest lucru ar fi fost specificat.
Dacă nu aveţi încredere în tratamentul prescris, vă recomand să consultaţi un alt medic psihiatru.
0
30-05-2013, ora 09:07
kuki5dec
Nu este medic/terapeut
kuki5dec
.Va multumesc pt. Interventii. As vrea sa primesc niste raspunsuri si de la persoane care poate au luat seroxat iar mai apoi au trecut pe Cipralex. Medicul meu sustine ca faptul ca seroxatul mi-a dat somnolenta excesiva.e un lucru neobisnuit si ca dimpotriva ar fi tb sa ma activeze. Din acest motiv as vrea sa aflu din experienta altora. Mai exista cineva care s-a simtit rau cu Seroxat (chiar si dupa o luna de tratament) si care au trecut la Cipralex? De multe ori medicii psihiatri sunt putin lipsiti de tact si te fac sa te simti aiurea tocmai prin faptul ca se arata nedumeriti atunci cand un medicament in care ei au incredere nu ti se potriveste. Pe un depresiv nu-l ajuta sa afle ca este un caz special. Astept in continuare parerile voastre. Multumesc
0
04-06-2013, ora 09:54
kuki5dec
Nu este medic/terapeut
kuki5dec
Buna ziua tuturor. Ma aflu in a 14 zi de tratament cu Cipralex 10 mg(iau 1/2 dim si 1/2 la amiaza) si xanax de 0, 25 tot jumatate dimineata si jumatate la amiaza. Vreau sa va spun ca eram bucuroasa ca starea mea s-a mbunatatit dar azi, cam la o ora dupa ce mi-am luat medicatia am facut un atac de panica. Am simtit o stare de slabiciune, parca imi venea sa lesin si asta m-a speriat. Sunt tare descurajata. N-am patit asa ceva in prima saptamana de tratament si mi se intampla acum? A mai patit cineva asa? Va rog sa-mi raspundeti! Parca s-a prabusit cerul pe mine!
0
10-06-2013, ora 09:48
kuki5dec
Nu este medic/terapeut
kuki5dec
Mai e cineva pe acest forum? Toata lumea s-a vindecat de depresie anxietate? Am ramas doar eu? Nu prea cred...
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.