Dereglare hormonala?

11-10-2011
amelia77
Nu este medic/terapeut
amelia77
Buna dimineata! De 2 luni menstruatia mea este neregulata, luna trecuta mi-a intarziat 1 saptamana, iar luna aceasta, deja 2 saptamani. Se exclude eventualitatea unei sarcini. M-am mutat din tara de 5 luni si mi-am schimbat foarte mult ritmul de viata, sunt zile in care lucrez dimineata, zile in care lucrez noaptea..am un program foarte dezorganizat. As dori sa aflu opinia dumneavoastra! Stiu ca este indicat un consult specializat, insa nu am incredere in medicii de aici. Va multumesc!
4 comentarii
0
11-10-2011, ora 16:22
tema
Nu este medic/terapeut
tema
S-ar putea sa fi facut o infectie vaginala, posibil cu ceva bacterii sau fungi, nu neaparat cu transmisie sexuala.
Asta numai la o analiza de secretie vaginala cu antibiograma iese daca da sau nu.
Daca ai posibilitatea sa o faci, trebuie sa nu te speli in vagin si sa nu ai contact sexual cu 48 de ore inainte de recoltare.
Deasemenea trebuie sa treaca 10-12 zile daca ai urmat un tratament antibiotic.
Ai luat ceva pastile in ultimul timp? Unele pastile pot da intarziere...dar nu asa mare.
Daca ai ceva bacterii pe acolo si nu te tratezi, in scurt timp o sa inceapa sa te doara articulatiile (degete, sold+ coloana lombara, genunchi), eventual burta si sa te simti rau si nu o sa mai stii de ce sa te tratezi. Eu as zice sa nu astepti sa se complice.
Dar, daca nu ceri si antibiograma, nu o sa iti dea informatii complete - iti da o insiruire de bacterii despre care nu stii daca sunt bune sau nu, nu se evidentiaza bacteria patogena si nici nu iti spune cu ce sa te tratezi.
Trebuie sa intrebi la un laborator de analize daca executa si antibiograma.
0
12-10-2011, ora 23:53
Dr. Nicoleta Grigore
Endocrinologie, Bucuresti
Dr. Nicoleta Grigore
daca o sarcina e exclusa, cel mai probabil este o dereglare hormonala.
0
13-10-2011, ora 04:59
amelia77
Nu este medic/terapeut
amelia77
Multumesc pentru raspunsuri! Singurele pastile pe care le-am luat au fost pentru stomac, de obicei le iau zilnic..Luna trecuta am urmat tratamentul Canesten pentru 3 zile, iar a doua zi, imediat dupa ce l-am terminat, mi-a venit si menstruatia, deci este posibila o infectie vaginala. Chiar astazi o sa-mi fac o programare la medic.
0
13-10-2011, ora 12:20
tema
Nu este medic/terapeut
tema
amelia77, vezi ca nu rezolvi nimic cu 3 zole de tratament.
daca ai o candidoza, intreaba doctorul ginecolog de macmiror ovule si nizoral pastile. In caz ca ai si matreata - care este produsa tot de fungi, nu scapi de ea decat daca faci si tratament cu pastile.
Sa respecti regulile pentru recoltare pe care le-am scris mai sus si sa ceri neaparat sa se faca antibiograma. Altfel nu o sa iti dea o insiruire de bacterii si nu stii daca sunt bune sau nu, iar daca medicul considera ca este o infectie si iti da un antibiotic, chiar daca este cu spectru larg, este posibil ca bacteria sa fie rezistenta la antibioticul dat.
Asa, daca se face o cultura din secretia recoltata, se afla exact ce bacterie cereste acolo si se stie si la ce antibiotic este sensibila sau rezistenta.
Acum, mai nou, se detecteaza si streptococul beta hemolitic, dar trebuie tu sa ceri asta deoarece se face o cultura separata, pe un mediu diferit.
Ar fi bine sa ceri - detectare streptococ grup B - cultura + antibiograma - asa se numeste analiza.
Ovulele de care spuneam sunt si pentru fungi si pentru bacterii, dar ar trebui cam 10 zile. Cel putin daca iti iese un streptococ sau enterococ (care este tot un streptococ grup D) - sub 10 zile nu rezolvi nimic.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este o dereglare hormonală?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.