deviatie de sept... dureri de tample, nas, ochi

12-11-2010
carlita1
Nu este medic/terapeut
carlita1
Va rog sa mi spuneti daca e normal sa doara capul cu tample, nas, ochi, dar destul de tare, mai ales capul...(am luat un antiinflamator - aulin, sper sa mi mai treaca) dupa 17 zile de la operatia de deviatie de sept.. Nu cred ca ar fi de la altceva..nu mi trece cu med obisnuite.. Este cam a 2 a data cand patesc, in 14 zile.. am dureri mari de cap.. azi am fost la control, dr zice ca e ok, nu mai are ce sa aspire...se reface...oricum nu respir chiar 100% inca... fac aerosoli. Dar ce fac cu durerile astea si de ce ma doare capul asa.. pe sarite.. azi e bine miine nu... Pot face o radiografie la cap sa vad dc e ok acolo? Poate fi un hematom pe care dr la control sa nu l fi vazut?Va rog din suflet sa mi raspundeti. Multumesc.
4 comentarii
0
19-11-2010, ora 15:16
carlita1
Nu este medic/terapeut
carlita1
Dl dr Valeriu, am inteles ca ar trebui sa fac criptoliza amigdaliana.. simptomele sunt 37, 5 chiar in unele zile, ma dor ochii, sunt obosita, ma doare in gat, am pct puroi pe amigdalele inflamate..dar va intreb cum ajuta aceasta procedura mai eficace fata de operatia clasica?Micsorandu -le nu diminueaza si functia lor de imunitate?Infectia nu ramane sau ceea ce genereaza infectia repetata?Multumesc
0
23-11-2010, ora 08:29
carlita1
Nu este medic/terapeut
carlita1
Dl dr este adevarat ca, simpla pulverizare laser a criptelor amigdaliene poate duce la inchistarea lor, cu persistenta, cronicizarea infectiei in profunzimea amigdalelor? Multumesc
0
10-12-2010, ora 15:43
carlita1
Nu este medic/terapeut
carlita1
Dl dr Valeriu, in urma controalelor repetate, referitor la prb cu amigdalele, s-a decis extirparea lor.Am fost operata marti 7 nov, am inteles ca era f mari si infectate si a fost ok ca le am scos. Totul a decurs normal, prb e ca la a 4 zi de la operatie am inceput sa ma simt cam rau, o stare generala mai proasta, am temp 37 cu 5 si nu prea ma simt bine, cu calduri...in gat am facut membranele acelea albicioase.incomode tare...vreau sa intreb daca e ok, si daca ar trebui sa fac ceva gargare sau tablete de supt.Acum iau augmentin de 1 g la 12 ore si incerc sa mananc, ca ma doare si stomacul de la atatea... doar.. lichide..Va rog raspundeti daca e ok cu temperatura si cand ar trebui sa mi fac griji..Multam f mult
0
26-12-2010, ora 10:53
carlita1
Nu este medic/terapeut
carlita1
Ptr dl dr Valeriu - va doresc multa sanatate, realizari si la multi ani !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Migrena postcoitală
  • Durerea de cap
  • Cum poti proteja sănătatea ochilor?
  • De ce apar durerile de cap (migrenele)?
  • Durerea de cap după somn
  • Tratamentul laser care schimbă culoarea ochilor
  • Complicațiile rinoplastiei
  • Jumătate din populație va fi afectată de miopie până în 2050
  • Dieta săracă în carbohidrați ar putea reduce migrenele
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.