Diane 35 și menstruatie

11-02-2021
Denisa_29
Nu este medic/terapeut
Denisa_29
Bună seara ! Aș dori să primesc si eu un răspuns în legătură cu problema mea. Am 18 mai și o viață sexuală activă și stabilă, iau anticonceptionalele Diane 35 de un an și câteva 3 luni. Nu am avut nicio problemă cu acceptarea pilulelor, nu am avut perioada de spotting și m-am simțit bine, au dispărut durerile de burtă și ciclul s-a regulat.
Dar din luna decembrie a anului trecut ciclul meu vine redus cantitativ (schimb un absorbant la 24 de ore și nici atunci plin) și tine câteva zile (4 zile), iar normal ținea 6-7.
Mă sperie foarte tare diminuarea bruscă a ciclului și aș vrea un răspuns. Țin să menționez că în această perioadă sunt stresată cu examenul, dar am si câteva kg în plus.
Vă mulțumesc anticipat!
1 comentarii
0
12-02-2021, ora 10:59
Denisa_29
Nu este medic/terapeut
Denisa_29
Ar fi cazul să schimb anticonceptionalele?
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.