Diaree si infectie urinara

23-11-2013
Petruts
Nu este medic/terapeut
Petruts
Buna ziua!Am facut o infectie urinara iar marti am fost la medic.Mi a prescris tratament cu Tavanic (levofloxacina actavis 250 mg)1 la 24h, no spa, aulin si ceai diurosept.De joi seara am inceput sa am diaree si o stare generala usoara de disconfort..Este posibil sa am reactie adversa la antibiotic sau diareea se datoreaza aportului mare de lichide(cam peste 2 L pe zi)?Astazi trebuie sa mi iau antibioticul si nu stiu ce sa fac, daca sa l mai iau sau nu.Multumesc!Ps:Doamne de la farmacie mi a recomandat sa iau si niste pliculete de bifido plus inainte sa iau antibioticul cu o ora, ma gandesc ca poate si acesta ar avea un efect laxativ asupra organismului.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diareea acută
  • Diareea bebelușului
  • Infecțiile de tract urinar reapar din cauza excesului de antibiotice
  • Un simplu simplu obicei ar putea ajuta la evitarea infecțiilor urinare
  • Antibioticele are putea fi soluția pentru ameliorarea durerilor cronice ale vezicii urinare (Studiu)
  • Semne și simptome de infecție urinară pe care trebuie să le recunoști
  • De ce fac atât de des infecții urinare?
  • Este sucul de merișoare eficient în infecțiile urinare? Ce spun studiile
  • Cele mai bune metode de a preveni infecțiile urinare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.