Discomfort al sanului

04-08-2018
lulu stone
Nu este medic/terapeut
lulu stone
buna ziua.am o durere in zona sanului stang care arata si putin marit il simt mai greu.in urma unor tablete pentru fertilitate Pregnatcare si branca ursului. imediat dupa ciclu menstrual am luat tabletele pentru fertilitate si sanii au devenit durerosi.am interupt tabletele dar sanul stang inca ma.deranjeaza.sa mi fi creat un dezechilibru hormonal...sunt deja stresata si nu locuiesc in tara sa merg la.un consult.nu am.mai experimentat puna acum asa dureri decat inainte de ciclu..nicidecum dupa ciclu.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.