disfonie

02-12-2014
virtopeanu
Nu este medic/terapeut
virtopeanu
Buna seara! Ma bucur ca pot comunica, sau primi cateva sugestii, in acest mod.Am fost internata cu diag. 'Gusa polinodulara plonjanta intratoracic, cu fenomene de compresiune'
Sunt operata din 05.09.2014 de tiroida-'Tiroidectomie totala, Toracotomie exploratorie'la Timisoara
Rezultatul histopatologic este NEGATIV.
Sunt inca in medical, chiar daca s-au rezolvat toate problemele medicale, cu exceptia uneia --vocea este inca ragusita, ORL-istul, mi-a spus ca am pareza a corzii vocale drepte.
Problema dureroasa este ca, sunt invatatoare si am nevoie de voce.Mai am trei ani pana la pensie, dar nu doresc sa-mi inchei inca, astfel cariera.
Da-ti-mi, va rog, cateva lamuriri, daca pot sa sper in a-si reveni, cum pot sa o ajut(am avut Prednison, o sapt., Milgama tot timpul, cu intrerupere de o luna, cand am facut B1 si B6 inj.).
M-am gandit, chiar daca pare o fantezie, sa incep semestrul al II-lea, folosind o lavaliera(la guler)sa-mi amplific vocea. Am luat in calcul sa-mi fac si orarul, cu prof. de la clasa, astfel incat sa pot avea cate o ora pauza de voce.V-as ruga sa ma ajutati cu sfaturi !!!
Cu multumiri, V.V.
3 comentarii
0
02-12-2014, ora 20:31
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
sa aveti rabdare
organismul in 3 sapatamni pana la 3 luni.. isi modifica anatomia locala si treptat o sa puteti vorbi cu o singura coarda vocala
0
02-12-2014, ora 23:32
virtopeanu
Nu este medic/terapeut
virtopeanu
Multumesc mult pentru raspuns.Am deja 3 luni de la operatie.Mai sper.
Cu multumiri,
virtopeanu viorica
0
20-02-2017, ora 19:17
ioanair
Nu este medic/terapeut
ioanair
Si eu am fost diagnisticata cu disfonie cauza nu o poate gasi niciun medic.. vorbesc cateva minute apoi nu mai pot pur si simplu? totul a ainceput dupa ce am facut varicela.Brusc nu am mai putut sa inghit si de 1 an ma tot chinui sa vorbesc si sa mananac ce sa fac?
Adaugă un comentariu / răspuns