Dupa ce am plecat de la Baile Felix, am mari dureri de picioare

13-09-2010
gaburici75
Nu este medic/terapeut
gaburici75
Buna ziua.Problema mea este una mai deosebita.Am fost la Techirghiol, am facut baie in lac si am facut o impachetare cu namol din cap pana in picioare.Cu gandul ca o sa imi faca bine am luat namol si pentru acasa.Dupa 2 zile am plecat la Baile Felix, pentru 4 zile, unde am stat in apele termale din strandurile de acolo.In ultima zi, am inceput sa am foarte mari dureri in talpi.Cand am ajuns acasa am mai facut o impachetare cu namol, doar in zona labei piciorului(glezne, talpi) cu speranta ca durerile o sa imi treaca, dar m-am inselat.Dupa 2 zile au inceput sa mi se umfle picioarele in zona labei piciorului, iar durerile in talpi sau accentuat.Am fost la Boli infectioase, la reumatologie, dar.nu au putut sa imi spuna ce am.Am fost internat 2 saptamani, unde mi sa administrat gentamicina si cefort, la 8 ore.diagnostic*stefalococ aureu hemolitic*.Umfatura s-a retras dar au ramas durerile.In cele din urma am ajuns sa fac si infiltrarii cu DIPROPHOS.
VA ROG UN SFAT.MULTUMESC.
5 comentarii
0
13-09-2010, ora 23:12
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna seara!
Infiltratiile mentionate de D-voastra au un efect catastrofal la nivelul gleznei si piciorului si trebuie oprite imediat.
Nu aveti nevoie de antibiotice sau cortizonice, ci doar de un examen clinic atent si competent, care sa conduca la un diagnostic de precizie.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Ante-Picior
0
14-09-2010, ora 11:12
gaburici75
Nu este medic/terapeut
gaburici75
Multumesc pentru sfat.
De aproape 3 saptamani fac injectii (antibiotice: gentamicina, penicilina, cefort ) la 8 ore.
S-a desumflat, dar durerile au ramas, unde trebuie sa merg pentru un examen clinic atent si competent.
Astazi am facut prima infiltratie cu DIPROPHOS, vineri urmand sa o fac pe a doua.
Cu stima.
0
14-09-2010, ora 13:58
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Tocmai va precizasem ca trebuie oprite imediat atat antibioticele cat si cortizonul (Diprophos). Sunt total inutile si profund daunatoare.

Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Ante-Picior
0
14-09-2010, ora 15:44
gaburici75
Nu este medic/terapeut
gaburici75
Buna ziua!
Am inteles sfatul d-voastra si va multumesc.
Va rog sa imi spune-ti catre ce categorie, specialitate sa merg pentru un examen clinic.
Cu stima.
0
15-09-2010, ora 08:25
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Incercati mai intai un consult la reumatolog, numai sa nu primiti din nou cortizonice drept tratament.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Ante-Picior
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Durere la nivelul piciorului (neurinomul Morton) - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.