durere de rinichi

01-09-2009
pony
Nu este medic/terapeut
pony
buna ziua. tatal meu are 56 ani si de doua zile este pus pe perfuzii.a lesinat si l-a pus pe perfuzii de 2 zile.il dor rinichii, i s-a invinetit mainile si picioarele si la fata e un pic cam umflat.in prima zi abia putea vorbi.ce poate sa fie? va multumesc
7 comentarii
0
01-09-2009, ora 14:52
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Acest lucur provine cu SIGURANTA de la tratamentul gresit dat de doctori. Aduceti in spital un medic homeopat sau mergeti la un medic homeopat care va poate ajuta imediat, daca tineti la viata tatalui.

Maini si picioare vinete sunt un semn ca sangele nu mai circula in picioare si exista pericol de septicemie sau cangrena cat si de colaps din cauza excesului de dioxid de carbon si de lipsa de oxigen

In astfel de cazuri se da remediul homeopat Lachesis CH200 de la farmacie homeopata, cate o granula la 1 ora timp de 4-6 ore dupa care se rareste la 3-4 pe zi pana dispare vineteala.

Daca este rece, are lipsa de aer si ii trebuie mult aer proaspata remediul este altul: Carbo vegetabilis CH200, luat de cateva ori la 1-2 ore interval. Lesinul este tipic pt. Carbi vegetabilis, ca si circulatia venoasa insufiecienta.

Si o combinatie din aceste remedii este posibila si uneori necesara, insa depinde de simptome,

Daca imi spuneti mai multe simptome si dorinte (aer, caldura, etc), despre temeprarura, trasnpiratie, cat si cum se simpte dupa cum spune el, va pot numi exact remediul necesar, nu exista decat aceste 2-3 in astfel de cazuri.
Trebuie tratati si rinichii, infuziile de la doctori ii cam distrug, se dau cantitati imense de clorura de sodiu, care deregleaza tot organismul si blocheaza rinichii.
Este periculos cazul daca nu faceti cum v-am spus !
0
01-09-2009, ora 16:06
pony
Nu este medic/terapeut
pony
mainile si picioarele sunt vinete din primul moment, asa a ajuns la spital.s-a vaitat in ultimul timp si de dureri de stomac, colesterolul i-a iesit mare la analizele de acum 2 saptamani, 380, parca, mentionez ca, consuma alcool aproape in fiecare zi.va multumesc pt raspuns
0
01-09-2009, ora 23:15
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
da, dar nu mi-ati spus nimic din ce v-am intrebat... insa detaliul cu alcoolul este important.
0
04-09-2009, ora 16:56
alisssya
Nu este medic/terapeut
alisssya
MAI BINE IL DUCE-TI LA UN MEDIC INTERNIST, EU CUNOSC UNUL FOARTE BUN, SE NUMESTE DR TIGANISTEANU SI LUCREAZA LA CLINICA MEDICALA EUROSANITY DIN CALEA PLEVNEI NR 44
0
04-09-2009, ora 16:56
alisssya
Nu este medic/terapeut
alisssya
DIN BUCURESTI
0
04-09-2009, ora 19:31
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Alisssya, te rog sa-mi spui ce mai face dna doctor? Si eu o tot recomand pe forum, am innebunit tot forumul cu numele dansei (da-i click pe numele meu si uita-te la profil si ai sa gasesti numele dnei Tiganisteanu)...
Daca mai ajungi la ea spune-i te rog ca o pup cu multa caldura (Nicusor din Branesti).


Numai Bine;)
0
04-09-2009, ora 19:32
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Pony, dipsomania este principala cauza...aloccolul este nefrotoxic printre altele...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.