Durere testicul sting

22-09-2020
Alexandru76
Nu este medic/terapeut
Alexandru76
in urma cu o saptamina, efectiv din senin, am simtit o durere, suportabila, la nivelul testiculului sting. A persistat ceva vreme...am pus aceasta durere pe seama faptului ca purtam niste blugi mai strimti, inconfortabili la condus. Lucrez ca si sofer 10 - 12 ore pe zi. A doua zi durerea a persistat si am incercat sa-mi palpez testiculul sting sa inteleg despre ce e vorba... durere destul de mare, asemanatoare cu o lovitura. Abia a treia zi am ajuns acasa si am facut o baie foarte fierbinte, remediu pentru problema mea. Cind tesuturile s-au relaxat, am incercat o autoexaminare si am sa incerc sa descriu cit mai clar. Voi explica in cuvintele mele caci nu cunosc termeni medicali. La nivelul testicolului sting, acesta este legat de corp, printr-un cordon, in apa fierbinte cind acesta este foarte relaxat, am identificat ca fiind plasat, deasupra testicului, dar nu de testicul, ci in legatura respectiva, in cordonul respectiv, ce la pipaire pare a fi compus din mai multe straturi, conexiuni, etc, in interior, o excrescenta rodunda de aprox 2 poate 3 mlimetri, ce pare a fi cumva "libera" neatasata de cordoanele respective. Sursa durerii imi este clara, stiu sigur de unde vine, radiaza spre testicul. Testiculul nu pare a fi modificat. A dezvoltat o sensibilitate in comparatie cu cel drept. Cordonul ce leaga testiculul sting de corp, prin comparatie cu cel drept pare a fi un pic unflat. Pot sa mentionez ca baia fierbinte face toti banii sa ma exprim asa, pret de citeva ore totul pare a fi okay. Aceasta stinjeneala devine activa cind stau mult pe scaun si conduc si cind amin mersul la baie pentru a urina. Azi am oprit de multe ori pentru a urina, ceea ce in mod normal nu o fac, ma pot abtine si prefer sa ma opresc la alimentat, sa nu pierd timpul.as putea sa primesc o opinie in legatura ce cele descrise mai sus ?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns