dureri in toate oasele

27-08-2010
leonora
Nu este medic/terapeut
leonora
am 31 de ani, inaltime1.58, greutate 49 kg si ma confrunt cu o problema de aprox. 6 ani. Totul a inceput dupa o nastere prin cezariana si o sarcina foarte grea( 5 luni la pat), apoi am inceput sa am probleme cu amigdalele care se inflamau foarte des, drept pentru care am urmat diverse tratamente cu antibiotice. Au inceput sa apara dureri ale oaselor in episoadele de amigdalita. Deoarece nu imi amintesc toate detaliile va spun ca in ultimii 3 ani am facut moldamin timp de 2 ani Aslo fiind de 270 iar dupa moldamin 75. Ultimul tratament a fost cu polidin. Dar aceste lucruri vi le-am scris chiar daca sunt din sfera ORL pentru ca aceste dureri groznice de oase incepand de la degete si pana in zona oaselor capului ( cu precadere la degete, genunchi, coate dar si de-a lungul oaselor) le am atunci cand intervine aceasta infectie in gat. Mentionez ca desi nu sunt medic, dar suferin atatia ani de aceasta boala si observand mereu simptomele eu cred ca in acest moment infectiile din gat sunt produse de candida. Mentionez ca am dorit sa ma operez de amigdalite dar medicul m-a sfatuit sa nu o fac pentru ca am probleme cu timpul de coagulare al sangelui si infectiile sunt foarte dese. Va multumesc!
8 comentarii
0
27-08-2010, ora 14:21
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Infectiile amigdaliene nu sunt produse de candida, ci de catre streptococ. Candida apare numai ca urmare a abuzului de antibiotice.
Infectiile streptococice amigdaliene determina reumatismul articular acut, care se trateaza prin tratament penicilinic de durata (5 ani), de tip moldamin.
Problema reumatismului post-streptococic nu este afectarea articulara, care este temporara si pasagera, ci afectarea inimii (ednocardita si miocardita bacteriana), infinit mai grava.
Prin urmare. consultati un reumatolog si apoi un ORL-ist.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glezna si Picior
0
27-08-2010, ora 17:35