Dureri la nivelul oaselor

26-02-2017
DinaB
Nu este medic/terapeut
DinaB
Buna, sunt Dina, am 27 ani. Am inceput sa am probleme cu acnea de la 24 ani. Am luat o multime de tratamente orale (anticonceptionale/antibiotice). Tratamentele aplicate nu au facut decat sa imi inrautateasca starea fizica si morala.
In momentul in care am renuntat la lactate a disparut si accnea.

A trecut un an si jumaate de cand am renuntat la lactate. Am incercat sa suplinesc aportul de calciu prin suplimete alimentare (tablete efervescente, OsteoExtra - Evital).
De 4 luni imi trosnesc toate (absolut toate) incheieturile. Ma dor toate oasele (mai ales bazinul, oasele picioareleor si mainilor) si ma simt foarte fragila cand fac efort fizic.
Noaptea ma trezesc intepenita cu dureri de spate si de umeri.

Nu stiu daca se datoreaza lipsei de calciu (avand in vedere ca iau suplimente alimentare zilnic).
Imi puteti recomanda un set de consultatii/analize medicale.

Va multumesc,
Dina
1 comentarii
0
26-02-2017, ora 18:31
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna seara!
Decizia de a renunta la lactate este una nefericta, prin consecintele grave asupra sanatatii.
Suplimentele alimentare nu au un efect demonstrat stiintific: le luati sau nu le luati, este acelasi lucru.
Nu poate fi suplinit prin pastile necesarul de calciu, de proteine si alti nutrienti.
Va rog sa ma scuzati, dar nu am reusit sa inteleg tocmai esentialul: greutate/inaltime, status ocupational si sportiv, eforturi practicate etc.
Aparent este vorba despre o supra-solicitare mecanica a articulatiilor, pe fondul deficientelor alimentare.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.