Dureri musculare (gambe) urmate de stari de amorteala si caldura

22-07-2013
Petrut Mihai
Nu este medic/terapeut
Petrut Mihai
Buna ziua,
Sunt Mihai, am 39 ani, 1.84 si 92kg.
In luna Ianuarie au inceput sa ma doara muschii gambelor din ce in ce mai tare. Am luat doar aspirn+C (recomandat de farmacista) si apoi la cateva zile am inceput sa am stari de furnicaturi/amorteli intai la nivelul picioareleor ca mai apoi sa se extinda pe tot corpul. Am facut analizele si toate au iesit in limitele normale. Am fost la neurolog, si dupa ce i-am povestit situatia, mi-a recomandat trittico, si vitaminele B, spunandu-mi ca e datorita stresului. Am urmat tratamentul, timp in care m-am simtit bine. Imediat dupa ce am terminat cele 21 de zile am inceput sa am din nou dureri la picioare si dupa ce am vorbit cu medicul mi-a recomandat sa mai continui inca 10 zile tratamentul. Apoi am avut 10-12 zile de cosmar, in sensul in care am avut dureri foarte puternice de cap si amorteli ale picioarelor.
De la inceputul lui Aprilie si pana acum nu am mai luat nimic deoarece nu am mai avut dureri serioase si nici acele valuri de caldura la nivelui corpului. Vreau sa specific insa ca picioarele m-au durut insa in fiecare zi dar suportabil iar cand eram ocupat practic nu mai sesizam durerea. Saptamana trecuta m-au durut din nou picioarele si apoi tot aceleasi simptome... am simtit senzatii de rece-cald si apoi din nou caldura la nivelul intregului corp si o durere/presiune in ceafa si mai apoi in frunte. Va rog sa-mi dati un sfat in ce priveste ce cale trebuie sa urmez. Cearui medic sa ma adresez, sau ce tip de analize sa fac. Tin sa mentionez deasemeni ca in 2009 am avut un accident de masina care m-a afectat foarte tare emotional cam un an - pana cand s-a incheiat procesul, totusi nu am avut nici un simptom pana in Ianuarie acest an. Deasemeni nu am avut nici o alta problema de sanatate - nu am suferit nici o operatie si nu am luat medicamente decat foarte, foarte rar. Va multumesc pentru sfat.
2 comentarii
0
23-07-2013, ora 19:36
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Intoarceti-va pentru consult la medicul neurolog care v-a prescris Tritico, daca spuneti ca simptomele v-au trecut cu acest medicament.
0
13-02-2014, ora 22:57
colindeata
Nu este medic/terapeut
colindeata
Salut am aproape aceiasi problema ca a ta, ce ai rezolvat t_iau gasit cuza? Cum te ma simti?astept un raspunsdela tine mersi
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amorțeli și furnicături în tot corpul - cauze și tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.