Dureri provocate de puroi in gat

15-08-2018
Alexandru_04
Nu este medic/terapeut
Alexandru_04
Buna ziua, de 4 zile am niste puncte rosii in gat, exact inainte de omusor. Mai adanc in gat am observat multe puncte albe, tip pungute cu puroi. Nu mai stiu ce sa fac in legatura cu durerea aceasta insuportabila cand inghit. Am folosit produse precum Ketonal, Decasept, Tantum verde spray, nurofen si Augumentin ca antibiotic. Va rog sa ma ajutati cu un sfat, deoarece durerea a devenit insuportabila.
1 comentarii
0
21-08-2018, ora 20:42
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
SI...Ketonal, , nurofen si Augumentin.. produc iritatie pe mucoasa gastrica , reflux gastro esofagian.. care accentueaza acel rosu in gat prin aciditatea gastrica..asta e cauza..si sa scris mult pe forum despre asta
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de amigdalite - cum orientează diagnosticul aspectul amigdalelor
  • Arsuri în gât - cauze, tratament și sfaturi utile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.