edem subcutanat undeva sus pe obraz ca o forma alergica

10-06-2009
needhelp
Nu este medic/terapeut
needhelp
mi-a aparut acest edem undeva sus pe obraz ca o forma alergica dupa administrarea unei tincturi.
aceasta tinctura( din plante ca rutoside si extract din seminte uscate de castan, etc.destinate imbunatatirii circulatiei sanguine)a produs umflaturi in zona gleznei pciorului drept si pete maro dealungul aceluiasi picior, precum si acest edem pe obrazul drept) dar au disparut in timp cu exceptia edemului de pe fata.
edemul apare ca o umflatura de forma ovala circa 1cm care se inroseste cateodata. se desumfla cu compresie de musetel si se umfla la mediul gras, fapt pt care nu folosesc nici o crema de fata, deasemenea uneori dimineata cand ma trezesc e putin umflat si rosu.incerc de mult timp sa gasesc un tratament pentru aceasta afectiune. poate cineva sa ma ajute?
mii de multumiri anticipat.
6 comentarii
0
14-06-2009, ora 09:28
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
V-a examinat si un dermatolog?
0
14-06-2009, ora 13:43
needhelp
Nu este medic/terapeut
needhelp
multumesc dle doctor pentru comentariul adaugat subiectului meu.
da, m-au examinat cativa dermatologi, fiecare cu pareri diferite aproape de adevar,
cum ar fi ca nu trebuie insistat cu tratament ci lasat sa treaca de la sine, ori vitamina C lichid,
sau alta doctorita mi-a recomandat elocom, toti m-au asigurat ca nu este cancer
credeau ca ma gandesc eu la ceva asa de grav, la prima vedere nu se observa
nimic pe fata, de aceea mi-au si zis" lasa asa" doarece da senzatia ca se retrage
singura aceasta afectiune, de la elocom se inroseste mai mult zona respectiva
iar vit.C...era un produs pt pete maro si riduri, aici nu a fost clara afectiunea
e adevarat ca in timpul zilei este putin observabila, nu stiu cum sa ma fac inteleasa in fata
doctorilor sa vada si ei ce vad eu pe obraz, pentru ca de cele mai multe ori imi zic,
dar nu e nimic acolo...???
sunt frustrata in orice caz. deci local am incercat si hidrocortizon, oxid de zinc,
pudra medicamentoasa, unguent cu antibiotic, dar asa cum a spus prima doctorita
tratamentele o pot stimula si impiedica mai mult vindecarea, dar nici de la sine nu vad
nici un remediu. poate e nevoie de un tratament intern, poate tinctura a afectat un organ
intern care a produs acest edem, oare de ce e rosu dimineata imediat cum ma trezesc,
dar am avut analiza de sange, ecograf nu sufar de nici o boala, nu iau medicamente...
poate fi tot pe fond alergic., nu am facut testul alergologic ( ar trebui?), am luat claritol,
mi-a fost recomandat si benadryl.
eu nu mai inteleg... dvs ce credeti?
0
18-06-2009, ora 21:02
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Din ce localitate sunteti?
0
18-06-2009, ora 23:41
needhelp
Nu este medic/terapeut
needhelp
Piatra Neamt
0
21-06-2009, ora 22:23
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cautati-o pe doamna dr.Voiculescu, la policlinica din Piatra Neamt.
0
22-06-2009, ora 20:09
needhelp
Nu este medic/terapeut
needhelp
multumesc mult dle doctor.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.