Efecte secundare?

20-01-2018
Anavarga97
Nu este medic/terapeut
Anavarga97
Am fost diagnosticata cu sinuzita acum cateva zile. Mi sa dat sinuspret extract impreuna cu niste picaturi de nas, am fost si la plamani pt a ma asigura ca e totul ok si mi-a dat si rathiopharm aerosol. Problema e ca am mancarimi de nas urechi gat si cumva pe piept molesala ameteli somnolenta. Pot fi efecte secundare? Ar trebuii sa opresc tratamentul? Sau e doar sinuzita? Sau e doar anxietatea care isi bate joc de mine si frica de a consuma medicamente? Da stiu sunt foarte paranoica dar nu stiu ce sa mai cred, as avea nevoie de niste sfaturi. Multumesc frumos.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.