epixtasis

10-08-2009
danutzad71
Nu este medic/terapeut
danutzad71
As vrea sa stiu ce pot face in cazul fetitei mele. Are 14 ani si la anumite intervale ii sangereaza ambele nari.
7 comentarii
0
10-08-2009, ora 09:29
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Nu toate sangerarile sunt daunatoare pt. corp.
Multe din aceste sangerari sunt necesare pentru a dexintoxica sangele de anumite toxine. In functie de cauza lor suprimarea lor cu medicamente alopate poate fi periculoasae.
Des apar si din dereglarea asimilarii fierului care se poate repara NUMAI cu Ferrum phosphoricum homeopat si nu cu fierul anorganic dat de medici.
Va recomand sa consultati un medic homeopat care poate vindeca cauza aparitiiei lor fara efecte adverse.
0
11-08-2009, ora 08:01
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
in caz de sangerari repetate masive.. trebue sa mergeti la ORL pentru cauterizarea vasului fragil.
acum se poate cauteriza Chimic( ca argint nitrat), cu radiofrecventa sau cu laser !
0
11-08-2009, ora 17:23
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Nitratul de argint inca se mai foloseste in medicina clasica ?
Desi se stie de mult timp ca este foarte toxic si in homeopatie este unul din primele remedii fabricate.

Daca motivul sangerarii este intradevar intoxicatia la care corpul desface in mod inteligent si voit vasele din nas pentru a o elimina, cauterizarea opreste exact acest proces inteligent si necesar.
Dar nu face nimic caci mai exista destule vase sanguine in nas si sa speram ca se va gasi unul nou, iar daca nu, vor aparea curand simptome noi cand corpul nu se mai poate detoxifia prin aceasta metoda.

Daca medicina s-ar interesa mai mult de cauze decat de combaterea exclusiva a simptomelor s-ar descoperi multe lucruri interesante si faptul ca tot ce face corpul in cazul unei boli (eruptii, febra, sangerari, puroi, diaree, tuse, etc) este extrem de inteligent si de practic pt. vindecare.

Nu ati mentionat daca fata are menstruatie si daca aceasta este normala.
La o menstruatie normala, o fire nomala si un trai normal nu prea vad motiv pentru aceste sangeri.

In caz de manie, intoxicatie, sistem imun slabit de toxine sau menstruatie dereglata corpul poate actiona des in acest mod.
0
11-08-2009, ora 17:24
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Manie = furie
0
12-08-2009, ora 07:39
danutzad71
Nu este medic/terapeut
danutzad71
Asa este, nu am mentionat. Intradevar, nu are o menstruatie normala si este o fire foarte agitata de fel. ultimele analiza au indicat un colesterol de 200 si un numar un pic mai mare de trigliceride. A urmat o cura de slabire indicata de un medic, dar nu a reusit sa slabeasca foarte mult.
0
12-08-2009, ora 13:26
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Stiam ca de acolo trebuie sa vina cauza.
Corpul a gasit o modalitate necesara de a scapa de anumite toxine si nu ar fi recomandat sa o opriti prin cauterizare si alte bazaconii caci fata se va imbolnavi altfel !

Consultati un medic homeopat pt. a regla menstruatia si a linisti agitatia caci aceasta este cauza sangerarilor din nas!
Orice altceva este de prisos si de cele mai multe ori daunator si daca nu ma credeti veti simti cu durere ca am avut dreptate.
0
02-02-2010, ora 14:47
danutzad71
Nu este medic/terapeut
danutzad71
Imi poate spune cineva cum se ia medicamentul orgametril?
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.