Greșeală sau diagnostic corect ?

29-11-2021
remusrem
Nu este medic/terapeut
remusrem
Buna ziua, după un consum îndelungat de droguri am început sa o iau un pic pe arătura, sa aud voci sa cred ca o celebritate este tatăl meu biologic etc.Doctorița mea mi a pus un diagnostic de tulburare schizoafectiva. Sunt pe tratament cu antipsihotice de 1 an jumătate și in prezent nu mai prezint simptome de boala. Întrebarea mea este, diagnosticul a fost pus corect, deoarece eu cred ca este o tulburare indusa de droguri.. Nu mai consum in prezent, sunt student la facultate dar doctorița îmi spune ca trebuie sa ma tratez toată viața, ca sunt șanse ca copiii mei sa fie bolnavi..m-au calmat medicamentele dar știu ca și ele sunt tot droguri, acestea de întreținere a schizofreniei. In familia mea nu este nimeni schizofrenic deci nu este o predispoziție genetica. Nu mai știu ce sa fac și sa mai cred.. Puțin ajutor, va rog ?
26 comentarii
0
29-11-2021, ora 13:24
gladys
Nu este medic/terapeut
gladys
Mergi la alt doctor, mai cere niste pareri.
0
29-11-2021, ora 13:27
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Mergeți la o a doua opinie, cu reevaluare psihiatrica si psihologica
0
29-11-2021, ora 16:58
remusrem
Nu este medic/terapeut
remusrem
Mulțumesc
0
29-11-2021, ora 21:38
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Pai se verifica f simplu, se scoate tratamentul si se vede cum esti, daca ramai bine, inseamna ca erau simptome temporare de la droguri.
Te duci la alt medic, spui problema, scoate trat si vedeti.
1
01-12-2021, ora 21:18
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mergi la alt doctor si cand considera el iti da o schema si reduci treptat tratamentul. Daca nu mai ai recaderi inseamna ca te-ai vindecat. Daca nu esti stabil pe tratamentul scazut e posibil sa fi facut tulburarea schizoafectiva si sa trebuiasca sa iei tratament pe termen lung.
Du-te la un psihiatru specializat pe adictii.
1
02-12-2021, ora 10:45
Placebo10
Nu este medic/terapeut
Placebo10