Hematometra dupa avort medicamentos

29-01-2017
MisS1304
Nu este medic/terapeut
MisS1304
Buna! Am suferit un avort medicamentos pe data de 18.01. Am luat prima pastila miercuri pe 18, iar dupa doua zile, pe data de 21 am luat cea de-a doua parte a tratamentului si anume 4 pastile de Arthrotec la interval de 20 de minute. Am reusit sa elimin embrionul si totul a fost ok pentru 2 zile, cand mi s-a oprit sangerarea. Am aflat ca am facut o complicatie care se numeste hematometra (mi-au ramas cheaguri de sange in uter) iar colul uterin mi s-a inchis si nu reusesc sa elimin. La o saptamana de la prima pastila, adica pe data de 25.01 am facut aspiratie pentru ca nu reuseam sa elimin nimic. Aspiratia a decurs ok, am facut-o cu anestezie generala, prea totul ok, numai ca nu a fost asa. Dupa aspiratie am primit:
A) 4 fiole de Ergomet o data la 12 ore;
B) 3 pastile de Azitrox o data la 24 ore;
C) ovule si supozitoare in fiecare seara pentru 6 zile.

Totul a fost perfect pana joi cand mi s-au oprit iar sangerarea. Vineri m-am dus iar la control. Mi-au dat:
A) 3 pastile de Azitrox (pentru alte 3 zile);
B) Arthrotec una la 8 ore (10 pastile);

Mi-a recomandat repaus la pat, fara baie in cada, fara efort si contact sexual. Am respectat tot ceea ce mi-a spus medicul. Am luat a 6-a pastila de Arthrotec si sangerarea inca nu a inceput. Nu stiu ce sa ma mai fac... traiesc cosmarul asta de 11 zile... Pare ca nu se mai termina. Medicul mi-a spus ca am un col care se inchide imediat... Ati mai auzit de asemenea cazuri? Maine oricum ma duc la control dar as dori sa aflu o parere, poate cineva a fost in situatia asta. Va multumesc!
2 comentarii
0
16-01-2019, ora 21:45
Alina”
Nu este medic/terapeut
Alina”
Buna Miss 1304, am aceeași problema ca și tine doar ca la mine s-a oprit sângerarea a doua zi după ce am eliminat cheagurile de sânge care nu știu exact dacă conțineau și embrionul. Eu am făcut avortul in U.K. Și acum aștept sa văd dacă sângerările revin. Nu știu ce sa fac, te rog sa îmi spui cum a decurs la tine pana la urma ? Mulțumesc
0
10-03-2019, ora 23:14
ioana1400
Nu este medic/terapeut
ioana1400
Buna! sunt o mamica disperata care a aflat de curand de frumoasa veste ca sunt in 7 saptamani.In saptamana 3 am baut 8 pastile de misoprostol pentru dureri de genunchi(recomandarea medicului) si acum sunt inspaimantata sa nu aiba copilul probleme.
Va rog, daca mai sunt cazuri similare, aveti cunostinte, AJUTOR!
Multumesc din suflet!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Avortul medicamentos prin instalarea de agenti abortivi
  • Avortul medicamentos prin reducerea selectiva
  • Avortul medicamentos acasă - ce trebuie să știi
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.