Hipertensiune

08-12-2017
Ancuta29
Nu este medic/terapeut
Ancuta29
Bună ziua! De un an de zile (de când am intrat în menopauză) am observat că îmi tot crește tensiunea, de vreo 6 luni nu mai scădea sub 14/8. In luna iulie mi-am făcut analize și am fost la un medic endocrinolog care m-a diagnosticat cu titoidită autoimună și am luat Euthirox 25mg 1/zi. Acum 3 săptămâni am ajuns la urgențe cu 20/11 și am mers la medicul cardiolog. Diagnosticul este de Hipertensiune arterială std I și hipercolesterolemie (LDL 166). Am primit tratament: Nebilet 5 mg - 1/2 dimineața, Atacand 8 mg 1/2 la 12 ore și Simvastatin 20 mg 1/zi. După 3 zile de tratament mi-a scăzut tensiunea la 10/7, uneori 9/7 și îmi este greu să adorm: am senzația de cădere în gol și că îmi amorțește limba. Aș putea să micșorez dozele sau să renunț la un medicament? Am întrerup tratamentul cu Euthyrox. Mulțumesc.
2 comentarii
0
18-12-2017, ora 11:35
Utilizator_194048
Nu este medic/terapeut
Utilizator_194048
Mergi la medicul cardiolog pentru reajustare doză.
0
25-01-2018, ora 11:06
Dr. Radu Pretorian
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Radu Pretorian
Buna ziua

Va recomand un Holter TA (holter de tensiune)

Mai multe detalii aici: -------*

(*modificat de admin)
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.