hirsutismul si anticonceptionale

23-02-2011
andreeador
Nu este medic/terapeut
andreeador
Buna Ziua!
M am prezentat la un medic endocrinolog deoarece sufar de hirsutism. Am facut niste analize de sange (care au iesit ok). Am facut si o ecografie si am ovare multipolichistice. Tratamentul pe care l am primit a fost pt cand o sa mi inceapa menstruatia: anticonceptionale YAZ si Androcur (in primele 10 zile ale menstuatiei) timp de 6 luni dupa care trebuie sa repet ecografia. Eu am mai incercat sa mai iau anticonceptionale (Yasmine) acum vre un an, dar dupa doua zile am avut dureri mari de picioare si doctora de la ginecologie mi a spus sa nu mai iau deoarece am risc crescut de tromboza. Intrebarea mea este daca voi pati si acum la fel? Eu am vorbit si cu doctora de familie si mi a spus sa iau o data la doua zile pe timpul tratamentului o aspirina tamponata, sa o pisez si sa o iau cu lapte dulce. Oare asta va impiedica tromboza? Tratamentul trebuie sa l incep peste cateva zile si sunt cam speriata! Unde ar trebui sa ma duc pentru mai multe investigatii? Varice nu am, dar am rude care au. Vara ma dor picioarele foarte tare daca stau mult in picioare si parca mi se si invinetesc daca e foarte cald. Daca stau putin intinsa isi revin!
Va multumesc! O zi buna!
3 comentarii
0
02-03-2011, ora 00:30
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!

Stimată dră/dnă Andreeador, NU vă recomand să luaţi anticoncepţionale. Eu aş interzice comercializarea lor, de vreme ce sunt foarte nocive pentru organismul uman.
Consultaţi un medic care are competenţă în fitoterapie, gemoterapie sau homeopatie, pentru a primi un tratament naturopat în vederea însănătoşirii.
Există o multitudine de preparate naturiste extrem de eficiente, de la Donavital până la ovule Propolicium şi nu numai, care vă pot trata afecţiunea de care suferiţi.
Consultaţi medicul!
_
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Mr. Nick
0
02-03-2011, ora 14:04
andreeador
Nu este medic/terapeut
andreeador
Multumesc pentru raspuns!
De cand am trimis primul mesaj si pana acum am inceput deja tratamentul. Sunt la ce a de a 5 pilula. Deocamdata imi este bine dar ma ajuta faptul ca iau aspirina o data la doua zile impotriva trombozei. Sincer va spun ca imi este teama de fiecare data cand inghit pilula. Cred ca pe parcursul acestui tratament voi incerca si cu preparate naturiste.
As vrea sa incerc preparatul "Tonic feminin". Ce parere aveti?
Dar mi e teama sa nu mi inrauteasca hirsutismul din cauza numarului de estrogeni. Sau ma ajuta sa scap de el?
Multumesc inca o data!
Sanatate si o zi placuta!
0
05-03-2011, ora 02:32
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!

Produsul "Tonic feminin" interacţionează negativ cu medicaţia pe care o luaţi, într-o măsură suficient de mare cât să vă producă diverse indispoziţii. Administraţi-l doar cu acordul medicului!
_
Toate cele bune,
Nick
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • De ce testosteronul influențează pilozitatea?
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.