hirutism

09-10-2009
mininina100
Nu este medic/terapeut
mininina100
buna sunt nina am 25 de ani si de cand ma stiu am avut probleme cu firele de par care cresc unde nu ar trebuii: pe fata, pe spate chiar si pe burta
problemele au inceput cam pe la vreo 15 ani
de la 19 ani pana la 22 am luat anticonceptionale numite Diane35 dar fara nici un rezultat
medicamentele au fost prescrise de medicul ginecolog
i-am spus si de problema cu parul si i-am cerut ceva cu continut ridicat de hormoni feminini
dar nu a vrut sa-mi dea ca a zis ca apar reactii adverse (care or fi si alea?)
daca ma duc la endocrinolog o sa imi zica la fel asa ca vreau alt raspuns decat sa ma trimiteti la doctor:-)
multumesc
6 comentarii
0
09-10-2009, ora 18:13
Amalia24
Nu este medic/terapeut
Amalia24
In primul rand inainte sa ti dea anticonceptionalele ar trebui sa ti faca un set de analize hormonale, ecografii si altele.Deci trebuie sa mergi la un medic endocrinolog pt a primi un tratament adecvat(.presupun ca ai ovare micropolichistice sau polichistice )
Este o problema destul de complicata si trebuie sa fii atenta pt ca iti poate crea probleme de fertilitate.
Numai bine.
0
10-10-2009, ora 11:11
mininina100
Nu este medic/terapeut
mininina100
ms amalia24
anialize nu prea mi-a facut
o ecografie, si pap si cam atat
a zis ca nu am nici o problema cu ovarele
0
10-10-2009, ora 14:44
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hello!

Daca nu aveti probleme cu ovarele, va rog sa mergeti la medic sa va investigheze glandele suprarenale + sa va dozeze testosteronul liber si total, estradiolul, DHEA-s/ul si eventual DHT-ul.

Toate cele bune!






Cu deosebit de multă plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - NIMIC FĂRĂ DUMNEZEU (DUMNEZEU = α şi Ω, Începutul şi Sfârşitul,
Făcătorul cerului şi al pământului, al tuturor celor văzute şi nevăzute!) |
→ Nădejdea mea este TATĂL, Scăparea mea este FIUL, Acoperământul meu
este DUHUL SFÂNT, Treime Sfântă, Slavă Ţie! ←

«Oamenii sunt adesea neînţelegători, iraţionali şi egoişti...
Iartă-i, oricum!
Dacă eşti bun/ă, oamenii te pot acuza de egoism şi intenţii ascunse...
Fii bun/ă, oricum!
Dacă ai succes poţi câstiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi...
Caută succesul, oricum!
Dacă eşti cinstit/ă şi sincer/ă, oamenii te pot înşela...
Fii cinstit/ă şi sincer/ă, oricum!
Ceea ce construieşti în ani, alţii pot dărâma într-o zi...
Construieşte, oricum!
Dacă găseşti liniştea şi fericirea, oamenii pot fi geloşi...
Fii liniştit/ă şi fericit/ă, oricum!
Binele pe care îl faci azi, oamenii îl vor uita mâine...
Fă bine, oricum!
Dă-i lumii tot ce ai mai bun şi poate nu va fi niciodată de ajuns...
Dă-i lumii tot ce ai mai bun, oricum!
La urma urmei, ce este între tine şi DUMNEZEU...
N-a fost niciodată între tine şi ei, oricum!» "• MAICA TEREZA (Agnes Gonxha Bojaxhiu).

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
0
12-10-2009, ora 08:13
mininina100
Nu este medic/terapeut
mininina100
buna Mister NICK
ce inseamna DHEA-s/ul si DHT-ul? :)?
sunteti doctor?
0
12-10-2009, ora 16:48
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
DHEA-s reprezintă Dehidroepiandrosteron sub formă de sulfat, iar DHT-ul este dehidrotestosteronul, metabolitul activ al testosteronului!

Voi fi terapeut, NU medic! Toate cele bune;)








Cu deosebit de multă plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - NIMIC FĂRĂ DUMNEZEU (DUMNEZEU = α şi Ω, Începutul şi Sfârşitul,
Făcătorul cerului şi al pământului, al tuturor celor văzute şi nevăzute!) |
→ Nădejdea mea este TATĂL, Scăparea mea este FIUL, Acoperământul meu
este DUHUL SFÂNT, Treime Sfântă, Slavă Ţie! ←
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
0
28-04-2012, ora 21:17
bascutza
Nu este medic/terapeut
bascutza
salut!am si eu o problema si miar placea sa aflu si parerea altora o indrumare ceva.de aproape 2 ani a inceput sa-mi creasca pe sani niste fire de par negre si groase le-am smuls cu penseta dar imi cresc din ce in ce mai dese.si nu este numai asta problema am par pe langa perciuni si mai jos pe fata.pe barbie si gat plus abdomen.si de la un timp am observat ca mia crescut si pe fata dar asa ca un puf nu este asa deranjant doar ca imi este frica sa nu se inrautateasca ptr ca sa-l las asa nu pot si daca il epilez imi creste mai des.ce pot sa fac...?multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • De ce testosteronul influențează pilozitatea?
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.