iau anticonceptionale si am o scurgere ciudata

01-06-2013
Alesxxandra29
Nu este medic/terapeut
Alesxxandra29
Buna seara am si eu o problema! Iau anticonceptionale de 6 luni de zile, pana saptamana trecuta nu am avut nicio problema sa uit vreo pastila dar saptamana trecuta am uitat sa o iau si am luat'o a doua zi dar erau trecute cele 12 ore de mult! Apoi am avut contact sexual in care nu am folosit alta metoda contraceptiva! De ieri am dureri de burta ca in perioada menstruatiei si am scurgeri rozali spre rosu, tinand cont ca menstruatia trebuie sa imi vina abia saptamana viitoare adica miercuri iar folia de pastile o termin abea maine deci nu poate fi vorba de menstruatie deocamdata! Ce ar putea fi? Astept si eu un raspuns! Va multumesc!
3 comentarii
0
05-06-2013, ora 18:15
Amalia0112
Nu este medic/terapeut
Amalia0112
este posibil sa fie din cauza ca ai "intrerupt"(uitat) sa iei pastila pentru ca oricum daca ar fi sarcina nu ar aparea semnele asa de repede. Cunosc un caz in care o persoana luat pastila de a doua zi corect iar la cateva zile a avuit cateva scurgeri rozalii dar nimic grav, este din cauza anticonceptionalelor...
0
06-06-2013, ora 14:57
Alesxxandra29
Nu este medic/terapeut
Alesxxandra29
da nu este vorba de sarcina pentru ca mi'a venit ciclul menstrual! multumesc pentru raspuns oricum :)
0
06-06-2013, ora 15:41
Amalia0112
Nu este medic/terapeut
Amalia0112
ma bucur!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.