Intepaturi in ovare

10-06-2012
Florentina.C
Nu este medic/terapeut
Florentina.C
Buna ziua d-le doctor, va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns!De 5 zile ma inteapa ovarele si in vagin si nu stiu ce tratament sa urmez.Nu am o secretie urat mirositoare, nu ma simt inflamata, nu simt mancarimi, decat intepaturi in ovare.Ciclul menstrual de un an incoace il am de 2 zile, mai exact a doua zi fff putin si a treia deloc.Am 37 de ani si ma ingrijoreaza aceste intepaturi.Acum 4 luni am fost la medic si nu ma intepau ovarele doar pt ca eram ingrijorata de faptul ca ciclul menstrual dureaza f putin.Medicul mia spus sa urmez un tratament cu anticonceptionala Jasmin doar 3 luni. Nu le-am luat pt ca nu am o relatie sexuala, si nu vreau sa iau anticonceptionale, mai ales ca, pe viitor imi doresc un copil, daca gasesc persoana potrivita.Ce sa fac? Multumesc
8 comentarii
0
10-06-2012, ora 22:59
danacatalina
Nu este medic/terapeut
danacatalina
Este vorba despre o dereglare hormonala.
Anticonceptionalele prescrise de medic aveau rolul de a face exact aceasta reglare hormonala. Ai procedat gresit daca nu le-ai luat.
0
11-06-2012, ora 15:51
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Medicul specialist ti-a presris anticonceptionalele pt a-ti regla ciclul menstrual. Ar fi trebuit sa urmezi tratamentul prescris de medic. De asemenea, anticonceptionalele nu influenteaza fertilitatea- dc iei asta nu inseamna ca dupa ce intrerupi tratamentul nu poti ramane insarcinata ( cu rezerva ca totul sa fie ok cu organismul tau).Ti-am sugera sa mergi la medic -consult poate si o ecografie ca sa vedem ovarele si sa urmezi tratamentul pe care acesta ti-l prescrie. Sanatate!
0
12-06-2012, ora 15:09
Florentina.C
Nu este medic/terapeut
Florentina.C
VA MULTUMESC FRUMOS, asa am sa fac, o sa urmez tratamentul cu anticonceptionale!
0
23-08-2012, ora 14:59
ini minii
Nu este medic/terapeut
ini minii
Domnule doctor, am o problema nu am avut activitate sexuala din octombrie si am observat ca prin decembrie am avut intepaturi puternice de ovare acest lucru s-a intamplat pana in aprilie cand am avut contact sexual, dupa aceea 2 luni nu m-a mai intepat, iar de atunci am intepaturi puternice deoarece din aprilie nu am mai avut activitate sexuala pana in prezent.poate fi vorba de o dereglare hormonala?nu stiu ce pastile sa iau
0
24-08-2012, ora 10:42
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Un medic nu iti poate recomanda un tratament fara sa te vada la consult. Ti-am recomanda sa mergi la un medic de specialitate si sa-ti faci si un consult ecografic- problemele cu ovarele nu sunt de neglijat.
0
30-08-2012, ora 18:10
silki
Nu este medic/terapeut
silki
am si eu intepaturi in zona vaginului atunci cand merg repede, urc sau cobor.si acum mi.a intarziat menstruatia 2 luni.mi.am facut 3 teste de sarcina si toate au iesit negative.in ultima perioada am schimbat clima si am fost foarte stresata.imi puteti spune care ar putea fi cauza?
0
18-07-2014, ora 16:22
Rami Ramona
Nu este medic/terapeut
Rami Ramona
Buna Doctore vreau sa va intreb si eu ceva... imi este rusine dar nam ce face mi teama putin...am incercat sa fac dragoste cu prietenul meu dar nu am vrut inca sa ma dezvirginez asa ca nu a intrat de tot penisul lui si na ma scuzati ca va zic asa :( si cred ca sa ter...putin si in mine cred el zice ca nu dar totusi mi frica... Deja is 5 zile de luni pana astazi vineri ar trebui sa imi vina menstruatia pana la sfarsitul luni...dar ma inteapa si putin ovarele si ma dor si sanii deja...tot timpul ma door sanii inainte sa imi vina mestruatia dar na mi frica putin va rog sa imi dati un sfat sau ce inseamna va rog sa imi spuneti :( :* multumesc
0
14-09-2016, ora 13:35
Madilori
Nu este medic/terapeut
Madilori
Buna ziua!
De vreo 6 luni tot am intepaturi ce apar si dispar in ovarUL stang.Sunt foarte intense.De multe ori in timpul acttului sexual se intampla sa sangerez. Am fost la medic dar spune ca totul pare in ordine.
Nu stiu ce pot face.
Mentionez ca am 35 de ani/1 copil si iau siofor de 2x/zi.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este un tuseu vaginal?
  • Ce este secreția vaginală?
  • Ce este uscăciunea vaginală?
  • Secrețiile vaginale
  • Dușurile vaginale – benefice sau nu tocmai?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.