Întrebare

13-09-2017
Ema12
Nu este medic/terapeut
Ema12
Hei. Pe 5 august am facut un avort medicamentos, am avut sangerari primele 3 zile, apoi am avut sangerari usoare până pe 10 septembrie, de atunci au început sângerări ca la menstruație doar că mai abundente puțin. Și văd că mai curg si cheaguri. E normal? La controlul de la 2 saptamani de la avort mi s-a spus că mai am un cheag.
3 comentarii
0
14-09-2017, ora 12:54
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Mergeti din nou la control daca la ultimul se mai vedea un cheag in cavitatea uterina (trebuie sa reinceapa ovulatiile si cavitatea sa fie goala.
0
14-09-2017, ora 13:01
Ema12
Nu este medic/terapeut
Ema12
Mi-a spus să revin după prima menstruație.
0
11-10-2017, ora 22:19
Adda11
Nu este medic/terapeut
Adda11
Buna Ema.imi poti spune cum a decurs la tine avortul medicamentos?sunt in aceeasi situatie si mai am de asteptat pana la urmatorul control...
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Avortul medicamentos prin instalarea de agenti abortivi
  • Avortul medicamentos prin reducerea selectiva
  • Avortul medicamentos acasă - ce trebuie să știi
  • Administrarea fără restricții a pilulei pentru avort Mifepriston, sigură și eficientă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.