Iritatie piele penis

06-08-2013
cricovt
Nu este medic/terapeut
cricovt
Buna seara,
Pe pielea penisului am o iritatie provenita de la prezervativ. Nu este boala sau ceva. Este pielea mai rosie. REPET : NU PE CAP DECALOTAT, pe pielea ce acopera penisul.

Cu ce crema ma pot da? Lomexim, Advantan?

Multumesc.

Deobicei trece dupa vreo 3zile fara contact.

A aparut prima data din cauza capselor de la blugi care m-au iritat si dupa 4zile aproape a trecut dar din cauza prezervativului m-am iritat din nou.


Rog sa imi raspunda un medic, nu utilizator inregistrat. Multumesc
2 comentarii
0
07-08-2013, ora 00:32
cricovt
Nu este medic/terapeut
cricovt
nimeni ?
0
07-08-2013, ora 17:59
bia1
Nu este medic/terapeut
bia1
pai ai spus ca vrei raspuns doar de la un medic:).intrebarea mea este de ce nu mergi la un medic?:) aici chiar daca iti va raspunde un cadru specializat te va indruma cel mai probabil la un control de specialitate.nu cred ca poate cineva prescrie un tratament fara consultatie si efectuarea unor eventuale analize medicale.

sanatate.
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.