Limba alba si dureroasa

14-01-2019
RamonaNst
Nu este medic/terapeut
RamonaNst
de ceva vreme limba mi s-a facut alba si am crapaturi pe ea si aproape la orice mananc ma doare sau ma ustura, mentionez ca am otita congestiva si i-au antibiotice (nu stiu daca are legatura) la plafar mi-a dat o solutie cu propolis insa cand am pus pe limba ma ustura ingrozitor si am observat pe varful limbii ca am niste bubite rosii care ma ustura.Ce as putea sa iau ?mentionez ca am incercat si o apa de gura Anaftin cu aloe vera si tot asa ma ustura.
1 comentarii
0
14-01-2019, ora 22:22
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
limba este Oglinda tractului digestiv
sau ati avut si inainte probleme digestive neglijate sau nu ati stiut de ele
sau de la antibiotic
1 luati un antacid... rennie de supt de cateva ori ziua si 1 la culcare
2 gura se clateste cu apa cu bicarbonat si se administreaza badijonaj bucal, solutie pt.afte bucale
3 regim strict fara nimic acru, aicdulat, citric
4 consult la gastrologie
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.