Lipsa menstruatie

12-04-2015
beatricerox15
Nu este medic/terapeut
beatricerox15
Buna ziua.Am 17 ani si pe data de 20 feb, prietenul meu si-a dat drumul in pantaloni si s-a frecat cu penisul de vaginul meu, apoi si-a bagat degetul de cateva ori.Este posibil ca o parte din sperma sa fi ajuns in vagin ? (precizez ca sunt virgina, si nu am intretinut relatii sexuale).Daca da, e posibil sa raman insarcinata?(abia imi trecuse menstruatia si sangeram inca putin)
Precizez ca atunci a fost ultima oara cand am avut menstruatie, nici pana azi nu mi-a venit, doar o scurgere maronie in urmatoarea luna.Iar pana acum, am avut simptome care tineau doar cate o zi:greata(nu am vomitat, si a tinut doar mai putin de o ora), urinam frecvent timp de 3 zile, durere puternica de ovare in partea dreapta care atinut doar o ora, si durere usoara aproape nesimtita in zona pelvina.
7 comentarii
0
12-04-2015, ora 18:32
xodiac
Nu este medic/terapeut
xodiac
Nu sunt medic sau ceva, doar un simplu utilizator a forumului. Pot sa intreb daca ai facut un test de sarcin sau 2 teste pentru a fi sigura?
0
12-04-2015, ora 18:51
beatricerox15
Nu este medic/terapeut
beatricerox15
nu am facut niciun test.Vreau doar sa stiu daca e posibil :/
0
12-04-2015, ora 23:32
xodiac
Nu este medic/terapeut
xodiac