lipsa orgasmului si depresia

01-01-2010
dacyana
Nu este medic/terapeut
dacyana
am 33 de ani fac tratament pentru depresie nervoasa de 3 ani nu simt nici o plagere cand fac sex si nici nu-mi trebuie de orgasm ca sa mai spun in 3 ani am avut orgasm de 3 ori
9 comentarii
0
02-01-2010, ora 18:09
dr.emanuel
Nu este medic/terapeut
dr.emanuel
Oups!
Nu se intelege mai nimic din mesajul tau!
Poti fi mai precisa?
0
02-01-2010, ora 20:26
dacyana
Nu este medic/terapeut
dacyana
pentru dr emanuel VA MAI EXPLIC ODATA. IN URMA CU 3 ANI AM AVUT O DEPRESIE NERVOASA SI DE ATUNCI FAC TRATAMENT PENTRU DEPRESIE NERVOASA DE CAND FAC TRATAMENTUL ACESTA NUMI TREBUIE SEX PUR SI SIMPLU NU SIMT NIMIC CAND FAC SEX IN ACESTI 3 ANI AM AVUT DE 3 ORI ORGASM
0
02-01-2010, ora 21:10
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimată d-nă Dacyana,

Tratamentul psihiatric pe care vi-l administraţi este cel care vă determină anorgasmia (lipsa orgasmului) şi lipsa libidoului (a dorinţei sexuale). Consultaţi medicul psihiatru pentru reevaluarea stării mentalo-psihice şi adaptarea/ajustarea tratamentului!

Toate cele bune şi La mulţi ani!
P.S. Să nu mai încercaţi NICIODATĂ să vă sinucideţi (am citit într-un alt mesaj postat de dvs.). Viaţa este un dar de la Bunul Dumnezeu. EL este Începutul şi Sfârşitul. EL decide când veţi părăsi această lume. Ştiu că vă este greu, că doar vă confruntaţi cu o depresie nervoasă, dar chiar şi în aceste condiţii mai mult sau mai puţin lipsite de satisfacţii, trebuie să luptaţi, să vă însănătoşiţi; gândiţi-vă şi la soţul dvs.




În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister NICK;)
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
| NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU |
→ Homo proponit, sed DEUS disponit - Omul propune, DUMNEZEU dispune! ←
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
0
02-01-2010, ora 21:19
dacyana
Nu este medic/terapeut
dacyana
PENTRU MR. NIK VA MULTUMESC PENTRU RASPUNSUL DAT MEDICUL PSHIATRI STIE DE PROBLEMA MEA SXUALA ACUM PE 4 AM PROGRAMARE LA PSHIATRU.STIU CA DUMNEZEU MA VA AJUTA SI NUMAI EL IMI POATE LUA VIATA.COPILUL PE CARE IL AM DUMNEZEU MI LA DARUIT. VA MULTUMESC SI LA MULTI ANI
0
02-01-2010, ora 21:49
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Minunat! Mă bucur că aţi înţeles ce trebuia să înţelegeţi; Dumnezeu vă va ajuta, cum v-a ajutat mereu. V-a dăruit şi un copil formidabil, să vă trăiască şi să vă bucure fiecare zi din viaţă. În el să vedeţi un stimul pentru a lupta şi pentru a dori să trăiţi; măcar pentru el trebuie să vă doriţi să trăiţi, să vă însănătoşiţi şi să mergeţi mai departe pe drumul vieţii, drum care se va termina la momentul potrivit (el trebuie să vă alimenteze voinţa şi dorinţa de a trăi).
Dacă vreodată veţi mai avea tendinţa de a vă lua viaţa, vă rog să solicitaţi ajutorul cuiva, să vorbiţi cu cineva drag, să vă rugaţi la Dumnezeu să vă lumineze mintea. Rugăciunea este cel mai bun medicament!!!

P.S. Mulţumesc pentru urări. Dumnezeu să vă dea tot ce crede El de cuviinţă că aveţi nevoie. La mulţi ani!
Aaaa, era să uit, vă rog să-l informaţi pe psihiatru că aţi avut o tentativă de sinucidere, este foarte important (unele medicamente pot crea astfel de tentative).

Toate cele bune!
0
02-01-2010, ora 21:58
dacyana
Nu este medic/terapeut
dacyana
ATUNCI CAND AM VRUT SA MOR AM CAZUT INTRO DEPRESIA SI AM FOST DUSA LA SPITAL DE ACOLO MIA DAT NISTE HARTII CU CE AM VRUT SA FAC ACESTEA HARIE TREBUIE SA LE DUC IN 4 LA PSHIATRU. LA DUMNEZEU MA ROG MEREU STIU CA EL MA VA AJUTA. ACUM MA GANDES DOAR LA COPILUL MEU EL A VAZUT CE AM VRUT SA FAC SA MA OMOR. ITI MULTUMESC PENTRU SFATURI
0
02-01-2010, ora 22:32
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Ok...mă bucur că vă rugaţi, continuaţi să vă rugaţi şi cu siguranţă ajutorul de la Dumnezeu va veni mai repede decât vă veţi aştepta! Mult succes pe mai departe şi însănătoşire grabnică.

Cu afecţiune şi respect,
Mr. Nick ;)
0
03-02-2010, ora 15:10
malinaa
Nu este medic/terapeut
malinaa
am si eu o intrebare pentru d-l Nick: de ce nu pot sa am orgasm normal, ci numai intr-o pozitie? nu sunt nici stresata nici inhibata dar nu se poate altfel...ast rasp, ms
0
22-02-2010, ora 01:50
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Malinaa,

Îmi cer scuze, chiar nu ştiu ce să vă spun. Nu sunt documentat în sfera aceasta. Consultaţi-vă cu un medic specialist.
Toate cele bune!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Depresia la vârstnici
  • Combinația între depresie și tulburări cognitive minore la vârstnici accelerează îmbătrânirea creierului
  • Stimularea magnetică îmbunătățește starea de spirit în cazul bolnavilor de depresie
  • Gazul ilariant, tratament pentru depresiile severe
  • Pericolele utilizării Facebook-ului
  • Terapia cognitiv-comportamentală pentru insomnia cronică
  • Medicamentul care ar putea trata depresia în mai puțin de 24 de ore
  • Depresia
  • Absența plăcerii în timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.