Mancarime in zona genitala

02-08-2017
Rekka
Nu este medic/terapeut
Rekka
Buna ziua
In urma cu 3 saptamani am fost operata de un chist ovarian si ca si tratament postoperator am primit tratament cu antibiotice levofloxacina de 250 mg. Dupa terminatea tratamentului mi_a aparut o mancarime groaznica in interiorul vaginului iar la urinare ma ustura va rog frumos imi poate recomanda cineva un unguent sau ceva? Va multumesc
4 comentarii
0
02-08-2017, ora 15:05
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Daca nu sunteti alergica puteti folosi Clotrimazol ovule (minim 7 zile).
1
02-08-2017, ora 17:53
Rekka
Nu este medic/terapeut
Rekka
Multumesc mult doamna doctor.
0
07-09-2017, ora 18:22
Rekka
Nu este medic/terapeut
Rekka
Buna ziua
As mai dori sa stiu daca ma pot intoarce la servici si daca pot ridica greutati?mentionez ca au trecut aproape 2 luni de la operatie. Operatia am avut-o mai precis pentru torsiune de ovar a pediculului ovarian si a trompei Fallope, acesta fiind diagnosticul principal, pe urma ca si diagnostice secundare am avut hematosalpinx, aderente peritoneale, hemoperitoneu.
0
11-09-2017, ora 14:25
Dr. Moise Oana
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Moise Oana
Daca ati fost operata clasic nu laparoscopic e bine sa nu ridicati greutati cca 6 luni.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.