mancarime insuportabila in zona genitala

12-04-2007
utilizator_6691
Nu este medic/terapeut
utilizator_6691
am o problema.de cateva zile incoace sufar de o mancarime insuportabila in zona genitala...nu este din cauza unui contact sexual.a aparut asa din bun senin, nu imi pot explica de ce...poate fi o infectie urinara?...as vrea pt.inceput sa evit vizita la un cabinet ginecologic...astept raspuns !...multumesc.
3 comentarii
0
12-04-2007, ora 00:00
contessina
Nu este medic/terapeut
contessina
numai mancarimi, nimic altceva?mancarimea poate fi de la o micoza, poate fi o iritare la un produs de ingrijire, de la o dereglare hormonala si nu ii prea poti gasi solutie fara o vizita la medicul ginecolog care va sti cum sa se poarte cu tine chiar daca nu ti-ai inceput viata sexuala(asa am banuit daca ai exclus ipoteza k mancarimea ar putea fi cauzata de un contact sexual neprotejat-daca ai facut sex protejat poate fi de la prezervativ ).nu am auzit de mancarime la infectia urinara.de usturime, de durere la urinare, de urina tulbure, de nevoie frecventa de a urina da, dar de mancarimi, nu.asa ca ia-ti inima in dinti si du-te la ginecoloc, ca nu mananca oameni!
0
13-04-2007, ora 00:00
AnaLaura
Nu este medic/terapeut
AnaLaura
Buna, pana ajungi la doctor incearca sa mananci 2-3 iaurturi / zi ( care sa contina bacterii active). Dupa 1-2 zile te vei simti mult mai bine Oricum va trebui sa vezi un medic.La mine dupa o saptamana a trecut dar e bine sa continui sa mananci iaurt si dupa ce trece macar inca o saptamana.
0
18-12-2008, ora 10:48
Vioruta
Nu este medic/terapeut
Vioruta
Ajutor!

Am si eu o mare problema: de cateva luni iau Spirulina si beau cam 1 litru de ceai verde pe zi. Nu am facut pauza de administrare, asa cum era prevazut in prospect, dar mi-a aparut o mancarime foarte suparatoare. Nu am avut niciodata probleme de acest gen si am observat si cateva bubite pe laba piciorului, care ma mananca. Mentionez ca respectiva mancarime este din crestetul capului si pana la picioare. Este posibil ca cele doua produse, fiin detoxifiante puternice, sa fi interactionat?
Am folosit si o crema autobronzanta mai mult timp si poate si de aici mi se trage napasta. Va rog sa-mi raspundeti.
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.