Mancarime si roseata gland si preput

03-05-2015
Stelian94
Nu este medic/terapeut
Stelian94
Buna seara, problema mea este urmatoarea, avand fimoza de cand ma stiu, am hotarat sa i-au masuri deoarece am o relatie stabila si vroiam sa scap de acest 'chin' asa ca am fost la medic, medicul mi-a zis ca nu trebuie interventie chirurgicala, nu trebuie sa fac nimic, doar sa am rabdare, nu prea stiu la ce s-a referit, in fine.Am inceput sa ma documentez de pe internet si am vazut ca in Marea Britanie 84% din cei cu aceasta problema s-au vindecat cu tratament cu crema cu steroizi.Mi-am cumparat si eu un tub de betaderm si am inceput sa aplic de 2 ori pe zi, am facut asta timp de 3 saptamani si rezultatul era din ce in ce mai bun, decalotam din ce in ce mai usor preputul.Problema este urmatoarea, ieri am simtit niste mancarimi in zona preputului si la baza glandului, iar glandul este putin rosiatic si parca ceva rana in interiorul preputului.Nu stiu daca este din cauza cremei(reactii adverse) sau este din alta cauza.Mentionez ca nu am alte simptome specifice balanitei.Din cauza contactului sexual nu poate fi deoarece am avut un singur contact sexual, si acela anu trecut, protejat.Ma tot feream din cauza fimozei, imi era frica de reactia partenerei si de reactia mea la durere.As dori sa stiu daca este din cauza cremei mancarimea si roseata sau este doar o simpla iritatie.Multumesc anticipat.
4 comentarii
0
04-05-2015, ora 07:08
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
ar putea fi candida, favorizata de cortizonul topic. Folositi o saptamana crema Travogen de 2 ori pe zi si luati o capsula de fluconazol de 150mg
0
04-05-2015, ora 18:19
Stelian94
Nu este medic/terapeut
Stelian94
Va multumesc pentru raspuns, dupa aplicarea cremei Travogen isi v-a reveni si problema cu decalotarea?Pentru ca din cate am observat se decaloteaza la fel de greu ca si la inceput, inainte de a folosi tratamentul cu Betaderm.
0
04-05-2015, ora 20:44
Dr. Albu Laura
Dermatovenerologie, Cluj-Napoca
Dr. Albu Laura
Nu stiu... veti vedea.
Oricum daca vreti sa reluati betametazona faceti o pauza de cel putin 2 saptamani, ca sa evitati instalarea atrofiei induse de corticosteroizi.
0
04-05-2015, ora 21:13
Stelian94
Nu este medic/terapeut
Stelian94
Acum am observat ceva ciudat, s-a format un fel de piele subtire pe gland care s-a unit cu preputul in partea dreapta si stanga spre fren, asta ce vrea sa insemne?Iar glandul este uscat cu riduri.
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.