mancarimi... Ajutati-ma!

11-07-2012
crinaRO
Nu este medic/terapeut
crinaRO
Buna...de ceva timp am mancarimi in zona labiilor (apar si dispar, nu sunt constante), la intrare in vagin, iar acum s-au umflat labiile si sunt rosii, am o secretie abundenta si alba, uneori subtire si tulbure alteori putin imbranzita, ca niste bilute. Tin sa mentionez ca am un partener stabil de 2 ani (este si primul). Uneori am si usturimi sau dureri in timpul actului sexual dar dispar dupa 1-2 zile, insa mancarimile sunt foarte stresante iar acum s-au si umflat labiile ( probabil de la scarpinat ) insa incep sa ma sperii. Ajutor!
8 comentarii
0
11-07-2012, ora 23:29
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Daca observi secretii vaginale abundente insotite de miros neplacut, cu o consistenta neobisnuita (grunjoasa, branzoasa sau apoasa) si culoare gri-albicioasa sau alb-verzuie trebuie sa te prezinti cat mai repede la un consult specialist. Toate acestea sunt semne ale unei infectii sau poate o afectiune mai grava.
0
11-07-2012, ora 23:33
crinaRO
Nu este medic/terapeut
crinaRO
secretiile nu prezinta nici un miros sau vreo culoare neobisnuita
0
11-07-2012, ora 23:36
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Cum nu prezinta?Mai sus precizezi ca are culoare albicioasa si spui ca secretia este branzoasa.Sau nu mai stiu eu sa citesc sau tu nu mai stii ce scrii?
0
11-07-2012, ora 23:37
crinaRO
Nu este medic/terapeut
crinaRO
m-am referit la faptul ca nu e gri sau alb verzuie... cum ai zis mai sus :|
0
11-07-2012, ora 23:39
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Simptomatologia vaginitelor micotice :
-prurit (mancarime) vaginal ce poate deveni sever
-leucoree (scurgere vaginala) alba, branzoasa, fara miros
-vulva (pielea din jurul orificiului vaginal) este iritata si rosie
-durere la mictiune (urinare), cand urina atinge pielea iritata
-dispareunie (durere la contactul sexual).
Presupun ca ai macar 3 din aceste simptome...deci, fuguta la medic pentru a-ti preleva probe si a-ti da tratament!!!
0
11-07-2012, ora 23:43
crinaRO
Nu este medic/terapeut
crinaRO
la asta ma gandeam si eu, tinand cont ca am luat timp de o luna inainte antibiotice pentru o amigadalita cronica si am inteles ca antibioticele cauzeaza o crestere excesiva a ciupercilor ce se gasesc in mod normal la nivelul vaginului.
0
12-07-2012, ora 10:00
louferygo
Nu este medic/terapeut
louferygo
Daca ai luat antibiotice e clar.si eu am patit asa ceva cand am urmat un tratament cu antibiotice. Poate fi candida care se trateaza relativ simplu. Mergi la doctor si iti va prescrie ovule si crema.de asemenea e indicat sa te speli cu ceai de galbenele..Poate ar trebui sa mearga si iubitul tau la doctor sa nu fi contactat si el aceasta boala, care desi la barbati nu se manifesta, se poate sa existe iar tu sa o faci iar si iar.
0
13-07-2012, ora 18:53
irina_v2009
Nu este medic/terapeut
irina_v2009
mergi la dr si fa-ti o analiza a secretiei si gata :)

pt alta data, tine minte si atunci cand iei antibiotic, cere la farmacie si nistatin(ca sa previi candida) sau pt acelasi efect poti sa folosesti ovule.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Durerea sexuală după naștere - ce spun studiile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.