Menstruatia dupa Postinor.. cand trebuie sa vina?

29-12-2009
dedeea
Nu este medic/terapeut
dedeea
buna seara, am 22 de ani si in urma cu ceva timp am avut un contact sexual neprotejat, a doua zi am mers si am cumparat postinor 2 si le-am luat conform prospectului. Problema este urmatoarea: dupa exact 7 zile mi-a venit, dar am inteles ca aceasta este defapt o "menstruatie falsa " chiar daca a fost identica cu cele precedente. acum mi-a intarziat deja 2-3 zile, imi este teama sincer, maine ma voi duce sa imi fac un test. Intrebarea mea este: este normal ca aceasta menstruatie sa intarzie din cauza Postinorului? Daca am luat contraceptivul de urgenta, si totusi am avut acea sangerare, destul de abundenta, e posibil sa fiu insarcinata? Am citit 709867890098 de pareri si m-au ametit de cap. Astept va rog un raspuns. Multumesc
4 comentarii
0
29-12-2009, ora 21:13
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1. Dupa Postinor apar DE OBICEI tulburari ale ritmicitatii fluxului, incat e imposibil pe prevazut cand va veni urmatoarea menstruatie. Ca regula generala, sa poate spune ca Postinorul "reseteaza" ca sa zic asa lucrurile, dar exceptiile sunt mai multe decat regula.

2. Eficienta Postinorului este foarte mare. Daca l-ati adminsitrat corect, probabilitatea sa fiti insarcinata este sub 1 %.
0
29-12-2009, ora 21:16
dedeea
Nu este medic/terapeut
dedeea
Va multumesc foarte mult pentru timpul acordat articolului meu. M-am mai linistit, sincera sa fiu, nu se compara nimic cu parerea unui medic! Va multumesc mult si Sarbatori Fericite!
0
01-03-2010, ora 17:06
nicolletuza
Nu este medic/terapeut
nicolletuza
buna ziua, am 24 de ani.si in timpul contactului sexual s-a rupt prezervativul.a doua zi, am luat postinor 2 exact cum cere in prospect fara probleme(varsaturi).au trecut 6 zile de atunci si menstruatia nu a aparut.mentionez k trebuia sa vina pe 6 martie. sa imi fac griji sau sa consult un medic pentru o eventuala sarcina.la cat timp dupa administrarea pastilelor apare menstruatia?in 5 zile sau poate veni la timp?
va multumesc si astept rasuns
0
30-12-2010, ora 09:16
anishca
Nu este medic/terapeut
anishca
am 21 de ani si am luat prostinor dupa cum scrie dar deja sunt 10 zile si inca nu a aparut menstruatia, am facut si un test de sarcina care a iesit negativ.ii de speriat?va multumesc si asteptraspuns
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Menopauza
  • Menarha - prima menstruatie
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.