Vreau sa stiu. sangerare vaginala dupa postinor

16-02-2009
dea87
Nu este medic/terapeut
dea87
Am luat prostinor dupa un contact sexual neprotejat dar el nu si-a dat drumu in mine. Dupa 5 zile mi-a apartut o sangerare dar care se manifest exact ca un ciclu normal deoarece ma tine deja d 4 zile. Va rog spuneti-mi daca este normal deoarce sunt destul de ingrijorata.
3 comentarii
0
16-02-2009, ora 19:46
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
este normal
0
16-02-2009, ora 19:50
dea87
Nu este medic/terapeut
dea87
Multumesc pentru raspuns. Asta inseamna ca mi sa modificat ciclul? Trebuie sa ma mai ingrijoreze aparitia unei sarcini?
0
16-02-2009, ora 22:36
roxanik88
Nu este medic/terapeut
roxanik88
nu va aparea nici o sarcina. stai linistita.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.