Menstruație abundenta și anticoncepționale

19-12-2019
DiaR
Nu este medic/terapeut
DiaR
Buna ziua! Iau anticoncepționale Belusha la recomandarea medicului de vreo 3 luni și totuși ceva nu mi se pare normal: daca primele 2 zile nu am nicio problema, din a 3-a zi am o menstruație foarte abundenta și dureroasă. Iau pilulele din cauza ovarelor polichistice, dar și datorită unor dereglări hormonale (estrogen peste limita și foarte puțin progesteron conform analizelor). Știu că trebuie consultat un medic, dar voiam să știu dacă e normal sa se întâmple așa.
1 comentarii
0
11-01-2020, ora 16:49
Cristi199
Nu este medic/terapeut
Cristi199
Discuta cu alt endocrinolog. Exista anti estrogeni ca inhibitori de aromataza sau modulatori de estrogen, pastile doar cu progesteron (natural)
Ce folosesti tu acolo din belusha sunt estrogen si prostegeron sinstetic. Pot da reacții adverse periculoase
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.