no-spa de 2 ori pe zi si scobutil in luna a 7a de sarcina??

17-10-2013
rebeca1992
Nu este medic/terapeut
rebeca1992
buna ziua, numele meu este Rebeca si sunt insarcinata in 27 de sapt si sunt la un medic ginecolog din Pitesti care am impresia ca da cam acelasi tratament la toate gravidele.sunt luata in evidenta d el de la 6 saptamani si incepanp de atunci mi-a dat sa iau no-spa de ori pe zi si utrogestan si nu mi le=a mai oprit de atunci pana in prezent.